Torsdag

Jaha så var den andra natten med avklarad:) Gick riktigt bra den med:) Så nu kan jag jobba mer där:) Hehe:) Känns skönt att kunna gå på flera ställen lixom! Bara ett kvar att gå bredvid på sen kan jag vara överallt:) Me like!! Mkt timmar vill jag ha!!

Är egentligen ledig hela helgen men prata med en jobbarkompis idag och det kanske inte fanns nån insatt imorgon natt så då sa jag att om det inte dyker upp nån så får hon mer än gärna ringa:) Så vi får väl se hur det blir. Ska ju ändå inte göra nåt imorgon så det spelar ingen roll om jag jobbar eller inte.. R är ledig imorgon så vi får väl se vad vi hittar på på dan:) Hoppas på hyffsat väder för då blir det rundåkning till skrotar plus lite shopping med:)

Sen på lördag blir det ju som sagt var fika hos mormor och morfar eftersom mormor fyller år:) Får se om vi kan senare lägga det lite om jag får jobba. Behöver iaf sova 3-4 timmar när jag har gått av. Sen kanske Emma skulle komma på kvällen med:) Grilla lite kanske och bara vara:) Annars kommer hon på söndag.. Vi får se! Kul ska det bli att träffa henne iaf:)

Idag har jag städat och tvättat massa. Behöver hålla igång annars somnar jag;) Nej vars men är rätt trött och sliten idag så det var skönt att göra lite för då kan man slappa med gott samvete sen:) Blir nog att kolla melodifestivalen iaf. R kommer inte hem förrän sent men det kan vara skönt att vara ensam nån kväll ibland med:) Så snart blir det duschen och sen slappa!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0