Lycklig:)

Helt underbart med sommar alltså!! Har haft semester i 1 1/2 vecka typ. Jobbade måndag tisdag v 29 sen dess har jag varit ledig. Sen på onsdagen vecka 29 hade R en överraskning. Jag fick bara veta att vi skulle iväg på nåt men inte vad. Så gick upp halv 5 på onsdagsmorgonen. Och vi åker typ halv sex. När vi nästan är i jönköing berättar han att vi ska till Ullared:) Hur underbart som helst!! Väl där shoppar vi massor!!! Sen när vi är där börjar vi spåna på om vi kanske ska åka till varberg och kolla läget för jag har aldrig varit på västkusten innan. Så vi ringer F och han ringer och kollar runt om det finns några hotellrum lediga. Det gör det inte men han hittar ett vandrarhem som har ett dubbelrum ledigt så vi bokar det:) Så efter Ullared bär det av mot varberg. Väl där blir det stranden och massa bad och mys:) Hur underbart som helst!! Sen åker vi in till stan och äter och kollar runt lite på kvällen.

Sen torsdag morgonen när vi vaknat bestämmer vi att vi ska äta frukost i Falkenberg som inte ligger så långt ifrån. Så vi handlar lite frukost och tar med till stranden där och äter:) Var helt underbart!! Men var inget vidare väder så vi bestämmer oss för att åka till Halmstad för att kolla läget med när vi ändå är neråt lixom:) Så där låg vi i Tylösand hela dagen och solade och badade:) Åkte hemåt framåt kvällen men ville inte åka hem så det blev ett par nätter i stugan med!!

En helt underbar mini semester var det iaf:) Var såå skönt att komma iväg själva och bara njuta av att vara lediga!!

Sen har vi även gjort ett par dagsutflykter med så än så länge är det här den bästa sommaren någonsin!!!

Har grejat mycket hemma med så vi har hunnit med väldigt mycket. Nu har jag bara en vecka kvar så den ska vi hitta på mycket på med:) Min bror kommer ner ett par dar sen ska vi även upp till mamma och dom för att åka ut till skärgården med:) Så kommer inte vara hemma så mkt den här  veckan som kommer heller men det gör inget:) Älskar att vara ute och fara och flänga det är det bästa som finns!!!

Jaha annars då.. Igår hade vi lite fest:) Var riktigt lyckat!!! Massa roliga människor:) Och min bästa Emma kom med:) Alla de andra ligger och sover men jag har varit uppe sen 8.. Riktigt segt att alla ska vara så dåliga!! Men men bara hoppas de vaknar snart:) Vi ska nog till stugan idag och fiska och bada:) Bula Emma Rickard och jag!! Så det kan nog bli riktigt nice!!

Nähä nu ska jag fortsätta städa lite:) Inte alls direkt fräscht här hemma längre. Storstädade nästan hela dan igår men det syns inte idag men det gör inget!!

Är förresten väldigt glad för Lotta och Perres skull med:) De ska äntligen få en liten bebis:) Hoppas verkligen att allt går som det ska nu!!!!

Puss och kram

Fredag:)

Japp äntligen fredag:) R går på semester idag!! Visserligen slutar han 6 men gör inte så mkt eftersom han ska va ledig i 4 veckor!!! Fan såå nice!! Så ikväll blir det massa mys:) God mat, vin och mys!! Me like!! Men det vet inte han om än för det blir en liten hemlighet som han kommer märka när han kommer hem sen! Och så ska han få semester present med!! Lite traditon att ge en present när semestern börjar!

Annars rullar allt på som vanligt. Har fullt upp hela tiden. Älskar verkligen när det händer nåt hela tiden och det gör det nu:) Har umgåtts mkt med micka på sista tiden och det är verkligen super kul:) Vi har gått på stan, fikat och badat:) Känns bra att vi hittat tillbaka till varann!! Så v 30 kommer vi nog umgås super mkt när F åker till New York.. Kommer bli nice:) Träffade även tutta igår:) Gillar den tjejen med hur mkt som helst!! Mia kom med förbi en snabbis:) Det är det bästa med sommaren att man umgås typ med nån hela tiden:)

I helgen var vi även i stugan. Fredrik och Micka var oxå där.Fredagen åt vi ihop och spela spel och myste:) På lördan kom även svärmor och svärfar med!! Riktigt trevligt!! Skönt med en lite semester tripp dit lixom:) På söndan blev det lunch + glass på torpön med jonne och rickard:) Super nice det med!! Så det var den bästa helgen på länge:)

Var och klippte mig igår. Var verkligen tvungen eftersom jag typ tappat allt hår:( Men hon sa att jag skulle äta några vitaminer plus att det kan vara alla andra tabletter jag äter som kan göra så att man tappar hår. Ska ju visserligen sluta med alla tabletter men köpte även vitaminerna för att se om jag kan få tillbaka mitt älskade tjocka hår.. Fick klippa super kort för det var så mkt som jag hade tappat så det såg jätte dumt ut. Har nog inte varit så här korthårig på väldigt många år men det är ju bara tillfälligt tills det börjar växa och bli fint igen!!!Och det blev inte så illa ändå:) Det ser mkt bättre ut nu än vad det gjort på flera månader så nu hoppas jag på att allt ska bli som vanligt med det!!

Måste ringa vc med för att kolla om jag kan få en läkartid så jag kan sluta med alla jävla tabletter. De hjälper inte ett piss ändå så då kan jag lika gärna sluta med dem!! Dyrt som fan är det med!!! Nej nu får det vara slut med allt sånt!! Och det kommer bli massa strul att ta med dem till Thailand med. Måste ha intyg för att få ta med dem.. Nej det har jag ingen lust med!!! Så nu vill jag sluta med dem!

Nähä nu ska jag städa i ordning och börja förbereda lite inför kvällen:)

Hoppas på att träffa tjejerna med snart!! Har bara så mkt hela tiden men klart vi måste ta en grillkväll eller en fika nån dag:) Saknar er!!!