Tisdag

Jaha tisdag idag.. Helgen var den bästa på länge:) I fredags grillade vi med Jonne och Johanna:) Åt gott och drack massa vin!! Hur roligt som helst!! Blev dock rätt sent tror vi var hemma typ mellan 3 och 4 men det var det helt klart värt:)

I lördags sov vi ganska länge typ till 10.. Sen gick vi och handlade lite frukost sen vilade vi en stund till! Var väldigt trött!! Sen blev det att städa lite och plocka i ordning för Emma skulle komma:) Och det gjorde hon! Så vi grillade och drack vin och bara myste hela kvällen:) Sen i söndags var vi ute i solen hela förmiddan och sen åkte vi en sväng till stugan och kollade läget sen hem igen. Sen var det dags för Emma att spela match så då gav Rickard och jag oss ut och sprang eller jag gick mest och han sprang.. Fick verkligen ingen luft så det fick bli att gå den största delen av sträckan tyvärr...  Sen blev det hem och äta lite sen somna vi:)

Igår började Rickard på sitt nya jobb.. Eller han fick skriva på lite papper och även kolla runt lite och sen började han idag med förmiddagsvecka så det blev kanon:) Kommer kännas jätte konstigt att han kommer hem så tidigt.. Men men det blir nog bra:)

Igår sen när han hade kommit hem så åkte vi till Lkpg för att fixa nya telefoner och abonnemang.. Och det blev telefon till R men inte till mig och så har vi äntligen bytt till 3:) Så nu äntligen ringer jag gratis till dem flest kompisar:) Me like:)  Sen storhandlade vi med:) Så nu finns det äntligen mat i kylskåpet igen!

Jaha idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Blir nog att städa av lite och sen ge sig ut och springa för sen när R slutar skulle vi visst hyra kärra och åka massa vändor till soptippen.. Äntligen bli av med allt skräp!! Så det blir nog fullt upp idag med:)

Och imorgon beger jag mig uppåt en sväng:) Ska träffa Lotta och deras lilla bebis Emil:) Och sen blir det även att åka till Norrkan och träffa Johanna:) Sen får vi se vad som hinns med mer:) Får se hur länge jag blir kvar där uppe med.. Har inte alls bestämt mig än:)

Nähä ta tag i saker och ting nu kanske!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0