Tisdag:)

Jaha idag var en bra dag!! Fick se på mitt kontobesked att jag ska få in mer pengar än vad jag brukar så det känns kanon:) Lönen för denna månad som jag jobbat får jag ju inte förrän nästa månad så blev väldigt chockad att jag ändå fick in så mkt men inget mej emot:) Kan jag shoppa lite och även spara en hel del:) Me like!!

I natt blir det jobb:) På ett nytt ställe men inom boxholmskommun så meningen är att jag ska gå bredvid nästa vecka på det sista huset så jag kan alla 4 sen:) Och det känns skönt för då spelar det ingen roll vart man är sen:) Och jobb rullar det in! Har minst 2-3 nätter i veckan på 10 timmar styck så det känns kanon bra:) Så idag går jag bredvid och imorgon jobbar jag själv:) Känns bra!! Och snart kommer sommarschemat med så man vet hur man jobbar i sommar med! Kan ju vara skönt att veta innan så vi kan planera lite för lite mini semester:) Kanske västkusten eller nåt. Får se helt enkelt vart vi tar vägen:)

Annars rullar allt på som vanligt! Mycket jobb och den lediga tiden spenderas med vänner och älsklingen;) Har knappt inte tid att träffa alla som jag vill nu men hoppas det blir lite bättre när man får ett schema så man vet hur man ska jobba:)

Nähä ska ta tag i lite här hemma innan det är dags att bege sej mot jobbet:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0