Söndag

Jaha en seg helg har det vart iaf... Känns inte som den kommer ta slut men det gör den nog förhoppningsvis:)

Igår skulle vi ju ut och springa på morgonen. Ger katten och kaninerna och sen ger vi oss ut.. Känner att det känns lite konstigt i ryggen men kör på ändå.. Pang så smällde det till i ryggen och höften.. Så gick i princip hela vägen haltandes.. Fan alltså vad jag hatar min kropp!! Så sen blev det typ sängen med vete kudden hela dan.. Hyrde film och bara myste i sängen.. Tur att det var dåligt väder iaf:) Kvällen blev lugn.. Kolla lite Lost och sen sängen igen..

Idag mår jag lite bättre men det är bara lite så det har vart en lugn dag idag med. Har tillbringat mesta tiden av dagen hos svärisarna:) Blev även bjudna på middag där så det har varit bra:) Nu är vi hemma igen och jag håller på och eldar.. Typ knappa 16 grader inne som vanligt så det fick bli att elda lite: Men ska nog snart gå upp och lägga mej en stund. Är helt slut.. Fattar inte varför man blir så trött av att ha ont men det blir man iaf! Blir ingen promenad eller springtur idag och inte imorgon heller då jag ska jobba imorgon natt... Kan ju inte sjukanmäla mig lixom så får ta det på Tisdag istället och ge mej ut en sväng:) Ingen ide att göra det ännu värre..

Sen nu i veckan så jobbar bara R måndag och tisdag sen är han ledig tills på måndag:) Så då får vi hoppas på att vi kan hitta på lite:) Jag börjar ju inte jobba förrän lördag kväll så vi har ju massa dagar ihop då:) Me like:) Bara hoppas vädret blir lite bättre med så man kan vara ute och så!!

Nähä nu ska jag röra mig mot sängen ett tag!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0