Onsdag

Jaha en natt avklarad bara en kvar:) Kändes jätte bra på det nya stället så det blir nog bra det här:) Men har sovit lite illa idag på dan.. Vaknat en del och vid 2 då tröttnade jag så då gick jag upp... Tänkte att jag får lägga mig och slöa framför tvn sen istället...

Och det känns konstigt att knappt inte se Rickard heller.. Vi pratade lite i morse men sen ses vi inte förrän imorgon bitti en snabbis. Sen har jag tänkt att vi iaf ska äta mat innan han börjar jobba så vi hinner ses nåt lixom. Men sen är vi båda lediga på fredag så då hinner vi ju ses:) Vet inte vad vi ska göra på fredag men tror det blir att åka till skroten för att sen gå lite på stan:) Me like:)

Sen på lördag bär det av uppåt för att fira mormor som fyller år:) Men blir nog inte där så länge men ska bli kul att träffa alla:)

Sen söndag tror jag inte vi har några planer för.. Sånt som märks.. Allt är ju så himla väderberoende. Men jag hoppas det blir bra väder snart så R kan fixa klart kupan på framsidan för att vi sedan ska kunna bygga balkongen:) Det längtar jag verkligen till!! Så jag satt och kolla lite bilder igår för att få lite ideer och jag tror jag vet hur den ska bli nu.

Sen ska båten bli klar med så vi kan sjösätta den med:) Det kommer vara lyx att ha egen båt att dra ut med!!

Nähä nu ska jag hoppa in i en dusch och sen slappa lite tror jag:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0