Måndag:)

Jaha så var helgen slut igen. Helgen har vart kanon bra:) I fredags vart det mys med älsklingen som jag knappt inte sett på hela veckan! Vi grillade och bara var:)

I lördags åkte vi först till lkpg en snabbis för att inhandla födelsedagspresenter till mormor och farmor. Köpte även blomma till svärmor och mamma:) Sen vidare upp till Mogata för att fira mormor. Det bjöds på tårta och bullar och kakor! Mums! Sen åkte vi till farmor och lämna en blomma för hon fyller på onsdag och jag och R jobbar då så det blir inget bra att åka uppåt då. Sen hem och då kom Emma:) Vi grillade och drack en massa vin;) Sen drog vi vidare till bula och fortsatte festa! Så det var en lyckad kväll:)

Igår gjorde vi inte så mkt. Emma och jag var mest hela dan;) Mys!! Hon åkte hem vid 5 ungefär och då åkte R och jag upp till svärmor. Vi gick en rejäl promenad sen fick vi räkor och baguette där:) Var ett tag sen vi var där så vi hade mkt att uppdatera oss om:) Väldigt trevligt!! Men de är ju världens bästa svärföräldrar med:) Sen kom vi hem vid halv 10 och då blev det sängen direkt!

Idag har jag städat i ordning lite. Man drar ju in så mkt när man är ute.. Sen har jag även klippt gräset med! Så nu ska jag snart ta tag i matlagningen för R jobbar förmiddag denna vecka så han slutar 2:) Efter maten sen ska jag försöka sova en sväng. Känner mig inte riktigt hundra och jag ska ju jobba inatt med. Gå bredvid på sista stället:) Äntligen kan jag vara överallt sen:) Imorgon är jag ledig sen jobb onsdag och torsdag natt:) Mkt timmar denna vecka!! Det känns verkligen kanon bra!! Mkt pengar vill jag ha i sommar:) Hehe:)

Nähä börja lite med maten då!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0