Lördag

Jaha redan lördag.. Igår blev det en tripp till Tranås när älsklingen kommit hem. Handla lite och så. Sen hem och tog det lite lugnt. Sen åkte jag ner och tog en kopp kaffe med Mia:) Sen ringer älsklingen och säger att maten är klar så då åkte jag hem och åt! Lyxigt var det att bara sätta sej och äta utan att ha behövt laga den! Händer inte allt för ofta:) Men men mys var det iaf:) Sen blev det lugnt. Åkte upp och tog hand om katten och kaninerna med sen blev det film men såg bara en stund sen blev det sängen! Vi var båda jätte trötta!!

Idag vet jag inte vad som händer.. Är verkligen sugen på att hitta på nåt!! Men det är bara morgon än så det kan hinna hända grejer:) Ska iaf upp till svärmor och svärfar nu för att släppa ut katten och ge kaninerna mat.. Tänkte även ut och springa en sväng innan frukost:) Är såå skönt att ha det avklarat så kan man göra precis vad man vill sen på dan utan att ha dåligt samvete för man inte har sprungit än.. Så det blir det med:)

Igår ringde de från jobbet med:) Så har fått 9 nätter än så länge nu i Maj plus några i början av Juni så det känns kanon bra!!! Äntligen drar det igång:)

Nähä se om jag får liv i Rickard eller om jag får springa själv:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0