Fredag:)

Yes äntligen helg igen:) Nej vars den här veckan har vart den bästa på länge så den har gått fort:)

I onsdags åkte jag uppåt för att träffa Lotta och deras bebis Emil! Det var super mysigt att snuffa bebis:) Me like! Så det var lyckat! Sen åkte jag vidare in till Norrköping för att träffa Johanna! Vi tog en fika på Lindahls och bara prata massa:) Hur roligt som helst!
Sen bar det av ut till landet för att hälsa på alla där. Blev även att jag sov kvar hos mamma och dom:) Mys! Sen igår var jag hos farmor en del. Vi la upp byxor och sen åkte vi även och handla lite:) Sen åkte jag ner till Sörping för att möta upp mamma för att gå 5 km på Petersburg! Det var riktigt jobbigt då det var sååå långa uppförsbackar hela tiden men super skönt kändes det efteråt:) Åkte direkt till Boxholm sen efter promenaden. Då ville R ut och springa så jag hängde på då med:) Vi tog 4,2 km och jag gick mer än jag sprang men det var ändå skönt:) Så var rätt seg i kroppen efter det så det blev en dusch sen sängen:)

Idag åker svärmor och svärfar till sthlm så vi ska vara katt/kanin vakt tills imorgon kväll. Men det gör inget då vi inte har några direkta planer ändå:) Så tänkte åka uppåt senare och även springa när jag ändå är vid spåret lixom. Får se om Rickard ska med också..

Annars blir nog helgen lugn vad jag vet än så länge men det är sånt som märks!

Nu ska jag ringa Poolen för att se om de hade lite tider till mig så jag får jobba lite igen:) Ska iaf jobba måndag än så länge:) Me like:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0