Torsdag

Jaha snart helg igen! Igår blev det att gå ner till Mia på Bilisten och göra henne sällskap typ halva dan:) Roligt! Sen hem och greja lite. Sen ut och gå en promenad med svärmor! Roligt att få lite sällskap när man är ute och går:)
Är såå trött på väldigt mkt nu.. Orkar inte med folk överhuvudtaget! Hatar när min kropp säger ifrån så mkt som den gör nu... Kan inte sova på nätterna och det värker så man nästan börjar tjuta hela tiden.. Är riktigt less på det mesta just nu!! Skulle det gå att vara smärtfri en hel dag så skulle det betyda hur mkt som helst!! De som har skiten vet exakt vad jag menar. Sen är jag trött på personer som säger sig förstå.. Vadå man kan inte förstå alls!! Det är inte ens nån ide att försöka förstå det är bättre att bara acceptera det som vän och sen inte tjata om saker hela tiden!!
Skönt att R iaf accepterar att jag har ont och låter mig vara! Älskar verkligen honom mest av allt i hela världen! Och han ser verkligen på mej när han ska låta mig vara i fred eller när han ska hjälpa mig med saker och ting.. Han är helt enkelt underbar min karl:)
Idag blir det en vilardag:( Gillar inte alls det men kroppen strejkar fullständigt så det blir mkt vila och sen en promenad på dan sen och sen blir det nog vila igen.. Skulle behöva åka och storhandla med får se om det blir ikväll! Kunde vara skönt att ha det gjort innan helgen. Ja just det imorgon åker ju svärmor och svärfar till Egypten så då ska vi bo där några dagar. För vi ska måla trösklar och lacka trappen och lite här hemma så då passar det utmärkt att vi kan bo där lite:) Och mysa med katterna och kaninerna:) Love!!
Annars vet jag inte vad som händer i helgen.. Hoppas på fest med:) Kommit in en festarperiod nu.. Antagligen för att det börjar bli vår och så:) Nästa helg blir det nog fest för då är det värdshuset! Plus att spriten dövar lite och det är ju ingen nackdel! Får se vad som händer men är iaf på om nån vill festa:)
Nähä dax att bädda ner sej en stund innan jag ska försöka laga lite mat.. Får se om det funkar eller om Rickard får köpa med varsin sallad eller nåt..
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0