Söndag

Japp söndag igen. Helgen har varit riktigt lyckad:)
I fredags började vi greja i källaren. Sen blev det god mat och massa mys;) Skönt när allt är som det ska och man kan vara sams och bara mysa och ha det bra!!
Igår grejade vi med i källaren.. Sätter upp nytt tak där nere. Då ringde pappa och fråga om vi ville komma ut till dem och grilla och det tackar vi ju inte nej till så vi gick ut och gick en rejäl promenad sen bar det av till Mogata:) Det var super kul att umgås lite:) Jätte god mat, gott vin och underbart sällskap:) Sen bar det av till Norrköping för att hälsa på Rickards syster som precis har flyttat dit:) Fan vilken nice lägenhet de hade!! As stor och riktigt fint!! Så där blev det mer vin för min del och lite titt på mello. Åkte hem och var hemma typ 1 tror jag. Vart en riktigt lyckad kväll och skönt att R kunde vara nykter så jag fick dricka lite för en gångs skull:)
Idag har vi varit i Skänninge och köpt en moped. Sen bar det av till ÖB för köp av schampoo och annat behövligt.. Sen åkte vi vidare till Sharpman och köpte sele till Hubbe så han ska kunna gå ut lite. Så när vi kom hem invigde vi den men han uppskattade inte alls att vara ute så vi gick in igen. Sen storstädade jag huset medans R höll på nere i källaren.. Sen blev det att vi gick en rejäl promenad för ett tag sen.. Ska snart hoppa in i en dusch och sen mysa ner mej i soffan och bara slappa;)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0