Onsdag

Jaha då har snart halva veckan gått.. I måndags gick dan rätt fort. Svärmor kom hit så det blev en spontan promenad med henne:) Sen kom Mia på en kaffe:) Var jätte länge sen jag träffade henne så det var super kul!! Sen när hon åkt tog jag tag i att städa ur bilarna och dammsuga dom. Det behövdes verkligen!! Och det skulle verkligen behövas tvättas utvändigt med men kanske kan ta tag i det idag.. Får se.. Nu har vi ju bara saaben så då är det ju bara en bil kvar att tvätta iaf:) Lite smidigare än 2..
Gick upp tidigt igår och tog en rejäl långpromenad sen åkte jag till Lina:) Super mysig dag med massa prat innan Elicia hämtades:) Sen massa bus och mys med Elicia!! Hon är såå go den ungen:) Så mamma Lina fick ta det lite lugnt igår iaf för det blev en massa bus för min del:) Me like:) Man blir inte mindre sugen på barn när man är hos henne iaf!! Hehehe:)
Kom hem vid fyra eller nåt tror jag..Då var det bara att bära in ved och sen börja elda och även städa av lite här inne... Fattar inte att en sån liten katt kan fälla sååå mkt!! Skulle tagit en promenad till men kroppen ville inte som jag ville så det blev en helkväll i soffan.... Hmmm hatar min kropp just nu!!! Fast jag kanske får skylla mig lite själv men vill verkligen gå ner i vikt och då måste jag ju röra på mig till max... Men men bara att gå ut idag också och hoppas det går med två promenader idag! Eller om jag tar en jätte lång istället.. Borde ju funka bättre!! Hmm aja får se hur jag ska göra:)
Annars har jag inga planer för idag.. Men det dyker säkert upp nåt att göra:) Skulle behöva sortera lite papper men det är ju inte direkt roligt.. Får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda:) Hehe:)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0