Måndag

Oj nu var det ett tag sen jag skrev här igen! Har hänt en del grejer men inte så mkt.. Veckorna rullar på och inget jobb i sikte.. Känns jävligt meningslöst att bara gå hemma hela tiden men men inte mkt att göra åt! Sommarjobb har jag ju iaf så får väl vara nöjd med det:)
Annars då.. Helgen har vart super:) I fredags var Lina och jag i Lkpg och kollade lite. Handla inte så mkt men lite.. Sen åkte vi till city gross och handla lite där med. Handlade även mat till kvällen:) Myskväll stod på schemat då det varit lite väl tjaffsigt de senaste veckorna så tyckte jag att en myskväll var på sin plats så jag handlade god mat och vin:) Och det blev väldigt lyckat:) Så nu känns allt bra igen och tur är väl det vill lixom inte att det ska vara dåligt!!
I lördags var det fest:) Men oj oj oj så full jag blev.. Ångest till tusen.. Även om det inte hände nåt så blev jag bara för full!! Inte okej när man är så här gammal!! Förfesten var super rolig:) Vin och massa prat! Sen bara slog det till och jag blev verkligen full.. Hmmm.. Så gick vi till värdshuset men var bara där en stund.. Det slutade med att Rickard ringde taxi åt mig så jag kom kanske hem vid 11 eller nåt.. Illa jag vet!! Kräktes.. Hmm har inte hänt sen jag var 16.. Sen däckade jag och vaknade och var inte ens lite bakis igår:) Det var iaf nice:)  Men gjorde inget direkt igår.. Bara myste och kolla film och slappa:) En helt okej söndag!!
Idag vet jag inte vad som händer.. Kanske skulle baka lite.. Får se vad inspirationen räcker till:) Tvättar och grejar lite iaf.. Så det händer nåt här hemma.. Nu ska jag snart börja med maten för älsklingen slutar ju 2 idag så då får vi se om han har några planer för eftermiddagen:) Hoppas på det:)
Nähä dags att fortsätta här hemma!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! tycker att vi ska få till en träff nu. Kan inte du meddela mig när du kan kan jag försöka sätta ihop något. kram

2010-04-06 @ 11:08:07
Postat av: Sara

Hej! tycker att vi ska få till en träff nu. Kan inte du meddela mig när du kan kan jag försöka sätta ihop något. kram

2010-04-06 @ 17:27:02
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag! :)

2010-04-14 @ 08:43:27
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: sara

Hej bruden! Hur är det med dig? DU har inte skrivit något på ett tag. Kram

2010-04-22 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0