Fredag

Jaha helg igen... Helgerna känns lika meningslösa som veckorna just nu:( Fattar inte att man kan gå ner sig såå mkt på att inte ha nåt jobb eller sysselsättning.. Inget känns meningsfullt och det är sjukt för så ska det ju inte va.. Isolerar mej mest och är arg, ledsen och bitter för tillfället.. Trycker bort alla samtal enbart för att jag inte orkar vara trevlig..
Rickard och jag är mest osams hela tiden känns det som.. Vi som inte har bråkat alls mkt innan.. Tänk vad lite sysselsättning kan göra för förhållandet.. Nu känns det mest skit. Han vill vara hemma jag vill åka bort, han är ekonomisk jag vill slösa fast jag inga pengar har, jag vill träffa folk han vill vara hemma och greja.. Hmmm ibland kan man undra om åldersskillnaden är för stor?? Är han för gammal och ospontan jämfört med mej?? Eller är vi bara jävligt olika och passar bra ihop när jag har nåt att göra om dagarna och när tristessen sätter in så ser jag allt så svart på vitt??
Men dilemmat är att jag älskar denna karln mest av allt i hela världen och egentligen vill jag inget hellre än att leva ihop med honom, att vi ska gifta oss och nån gång även skaffa barn.. Och även förhoppningsvis skaffa ett hus på landet:) Med massa djur:) Det vore nåt!!:)
Okej allt känns kanske inte skit men ibland måste man få ur sig allt!! Bara skriva utan att bry sej om vad man egentligen skriver.. Och ibland skriva som man egentligen inte menar men man bara vill få ur sig! För just då lät det såå himla bra!..
Nähä kanske ska ge mej ut på första promenaden snart så jag kan bli av med lite energi iaf.. Sen får vi se vad som händer.. Är sugen på att festa i helgen men eftersom jag går 2 ggr om dagen och äter nyttigt så kanske det är onödigt att förstöra det genom att dricka massa öl.. Men men får väl se vad som händer.. Antagligen blir det att ruttna ytterligare en helg i boxholm hemma... Hmmm.. Nääää gå en riktigt lång promenad så kanske allt känns liiite ljusare iaf...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0