Måndag igen!

Oj vad helgen gick fort!! Jobbade ju en hel del förra veckan vilket är nice:) Så det blev inte mkt gjort när jag väl var ledig. Jobbade måndag till tisdag sen gick jag på onsdag igen och gick av fredag morgon:) Så fredagen sov jag en stund sen börja med maten tills R kom hem. Sen drog vi till Tranås för att handla lite till båten. Hittade lite av det vi skulle ha iaf. Sen blev det storhandling av mat med:) Sen hem och greja med vår och även Fredriks båt. Sen blev det massa mys på kvällen!!

I lördags bar det av till Norrköping för att kolla på några dörrar till bilen. Det var inget att ha så vi åkte vidare tillbaka till Linköping för att shoppa det sista till båten. Hittade allt och sen åkte vi hem och gjorde färdigt båten:) Sen vid 6 kom vi på att vi skulle ju lägga i båten med:) Så då åkte vi och gjorde det! Lite katastrof artat till en början men sen åkte vi ett varv och det gick ganska bra.. Sen åkte vi hem och drog på fest. Fast vi var nyktra men det var trevligt:)

Igår var vi ute på sjön hela dagen:) Hur mysigt som helst!! Bara Rickard och jag;) Kan inte bli bättre!! Så det kommer göras om många gånger i sommar:)

Idag har jag klippt gräset. Annars har jag inte gjort så mkt. Känner mej inte riktigt okej så jag tar det lite lugnt!! R jobbar eftermiddag så jag ska nog inte göra så mkt idag. Unna mej en latar dag helt enkelt:)

Ledig imorgon med. Då hoppas jag på att få träffa Emma som vart i Tyskland:) Kanske bio och kina mat pratade vi om:) Mys helt enkelt med världens bästa Emma:)

Sen blir det jobb onsdag och torsdag. Så går jag av fredag morgon:) Då är R ledig så hoppas på fint väder för då bär det nog av ut på sjön igen:)

Nähä slappa var det:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan där vännen. Hoppas allt är bra med dg!

Vill bara önska dig & de dina en underbar Midsommar.

Kram Maria

2010-06-24 @ 21:15:08
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0