Valborg:)

Jaha idag är det valborgsmässoafton:) Tanken var att vi skulle åkt till örs och festat men blev lite ändrade planer så det blir att grilla hos grannen istället:) Inte fy skam det heller!! Så det blir nog en bra kväll:) Imorgon kommer troligen Emma hit:) Då blir det grillning, vindrickning och massa mys så klart:) Shit vad jag har saknat henne!! Och Rickard skulle nog hålla sig hemifrån då med så då kan vi skvallra om allt precis som vanligt:):)Och sen ska vi även se New Moon:) Så nu hoppas jag verkligen att det blir så med!:) Så idag blir det att åka upp till systemet för att handla till idag och imorgon. Sen ska jag förbi Ingers med:) Me like:) Se om jag hittar nåt hit och även köpa nåt litet till grannarna tänkte jag:) Och sen kanske jag skulle fika med bästa Mia med:) Så jag hoppas det blir fullt upp idag för annars är dagarna sååå långa nu för tiden! Men men ska snart göra mig i ordning iaf:) Och idag är det Rickards sista dag på Netcliq. Känns nog lite konstigt att det är sista dagen eftersom han har jobbat där i 9 år.. Men kan vara skönt med en förändring med. Alla behöver det ibland:) Nähä kanske ska göra sig i ordning och röra sej mot "stan":) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0