Torsdag

Japp torsdag idag.. Men det känns som fredag lustigt nog.. Inte bra för då kommer det bli en lång dag imorgon.. Men men.. Idag vet jag inte vad som händer.. Håller på och tvättar lite och så ska jag nog städa med tror jag.. Så slipper jag göra det imorgon:) Kan vara skönt! Vet inte vad som händer imorgon heller.. Är lite kluven på hur man ska göra.. Örsåsa med Emma vore ju det roligaste men sen vet jag inte om det finns sovplats och så.. Aja har ju idag på mej med att bestämma:)Förresten så är Emma på väg hem nu:):) Äntligen!! Det ska bli sååå kul att träffas:) Har inte sett varann sen i början av Januari så det är verkligen dags nu!! Usch vilken seg dag det här verkar bli.. Men nu kom iaf solen fram så kanske skulle ut och passa på att få lite färg:) Hoppas Rickard slutar hyffsat idag med så man får lite sällskap:) Nähä nu gick jag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0