Onsdag

Jaha onsdag idag.. Har vart nere en sväng hos Mia på bilisten och druckit kaffe och snackat skit:) Sen lagat lite mat och nu hamna jag här.. Inga direkta planer för dagen så att säga.. Men men eldar lite med.. Blir nog att vila en stund snart med. Är riktigt trött av de nya tabletterna men det är helt klart värt det om man får må bättre:)
Igår var R på anställningsintervju och fick jobb direkt:) Han börjar på måndag!! Kanon bra! Han skulle ha jobbat på Netcliq till slutet av Juli men har redan fixat och snart bytt jobb:) Känns kanon bra att han slapp bli arbetslös! Och ekonomin kommer förbättras med:) Han kommer tjäna lite mer plus att han får ob och så med. Och det fanns chans att jobba övertid med vilket är riktigt bra:) Och snart börjar ju jag jobba med så snart kommer ekonomin bli riktigt bra:) Kunna spara massa plus unna oss lite i sommar:) Kan inte bli bättre!!
Annars då.. Har kunnat gå/springa den här veckan iaf! Äntligen!! Ska ge mej ut senare sen och försöka springa igen. Sprang i måndags, gick 2 långpromenad på ca 1 timme styck igår så tänkte jag skulle springa idag men får se hur det känns sen. Annars blir det en rejäl promenad iaf:)
Skönt att äntligen ha kommit igång igen. Inte kul att inte kunna vara ute men nu har jag fått bricanyl vilket funkar skapligt iaf plus att jag fick allergitabletter på recept och de funkar med bättre:) Så även om allergin inte är borta så mår jag iaf bättre än innan! !
Igår var jag hos Lina och Stefan:) Och deras underbara döttrar Elicia och Isabelle:) Åh vad mysigt det var att snuffa 10 dagars bebis:) Och Elicia var lika underbar som vanligt!! Var en bra dag helt enkelt igår!!
Resten av veckan har jag inga direkta planer för.. Min underbara Emma kommer hem imorgon så henne ska jag helt klart träffa i veckan med:)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0