Måndag

Oj vad länge sen jag skrev här.. Men men bäst att skriva lite igen:) Mår sådär för tillfället då jag har pollenallergi.. Nässpray, ögondroppar och tabletter räcker inte så idag blir det att gå till läkaren och hoppas jag får nåt att inhalera.. Har det jätte jobbigt med andningen tyvärr:(
Annars har helgen varit bra. I fredags vart det lugnt;) I lördags åkte vi en snabbis till Lkpg för att handla skor till mej och bebiskläder till lilla Isabelle:) Sen stressa vi vidare till Mogata för att gå lite på marknaden där:) Hittade en tröja och sen köpte vi även brända mandlar:) Sen blev det middag hos mormor och morfar! Hur gott som helst!!! Grekiskt rakt igenom:) Mums:)
Igår mådde jag inte alls bra så det blev att vara inne för jag hade så svårt att andas.. Det är ju faan att när det för en gångs skull är fint väder så kan man inte vara ute:( Så det blev en innedag för mig och R var ute och greja massa..
Idag är det också hyffsat väder men ska hålla mig inne tills jag ska till läkaren tänkte jag.. Har vart och handlat lite på förmiddagen.. Men nu blir det att ta det lugnt och vara inne tills klockan 13,15.. Bara hoppas jag kan få nåt för det här så jag kan ge mig ut och springa och leva som vanligt igen.. Har inte ens kunnat gå för att det har vart så svårt att andas så nu känns det verkligen att jag måste komma igång igen!! Hatar att vara inne och hatar även att vara still så får jag nåt idag så blir det att springa/gå 3,6 i eftermiddag:) Vill vill vill!!!
Jaha annars då.. Sommarjobb är fixat iaf så jag slipper vara arbetslös snart iaf:) Me like!! Sen får vi se med utbildning till hösten.. Har ju ångrat mig lite men jag vet inte hur jag ska göra än... Sånt som märks!!
I veckan har jag inte allt för mkt planer än så länge.. Beror ju lite på hur jag kommer må men jag hoppas att allt ska bli som vanligt igen idag så då blir det att åka till Lina och Stefan för att titta på lilla Isabelle som kom den 17 April och även mysa med Elicia som fyllde 2 år den 17 April:) Stora tjejen ju;) Sen kanske det blir en tripp uppåt med men vet inte än.. Sånt som märks:)
Nähä ska vila en stund nu innan det är dags att röra sig!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0