Torsdag

Hopp äntligen snart helg:) Me like:) Idag gick jag upp som vanligt vid typ 8.. Fattar inte varför jag inte kan sova längre.. Men men. Tog en promenad direkt. Var såå härligt väder så det var jätte skönt att komma ut en stund. Gick i ca 30 minuter. Men vi ska nog åka och handla sen så då blir det mer motion!! Måste försöka ut och gå varje dag egentligen. Men den här veckan har jag inte varit hemma så mkt.. Men det blir promenad imorgon med. Hoppas Mia följer med då!! Var såå länge sen jag träffade henne!!

Annars idag har jag eldat och lagat mat till älsklingen. Solade lite nu:) Helt underbart väder ute men vill bara att all jävla snö ska försvinna!!! Så satt ute nån halvtimme och njöt i solen med pipan:) Hur skönt som helst!! Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Har inte hunnit det innan. Sen ska jag försöka läsa lite. Känner att jag vill vila en stund innan vi ska till Tranås. Antar att vi tar ett varv på "stan" och sen åker till willys och fyndlagret:) Kanske kan hitta lite roliga saker. Skulle behöva tavlor och lite andra grejer. Får se vad plånboken tillåter. Lr rättare sagt R:s plånbok för min är tom:( Betalade räkningar och så idag och fick ett par hundra kvar. Helt hopplöst!!!! Men men det vänder väl nån gång. Skulle iaf få klippa mej den här månaden och det behövs verkligen!!!!

Åh vad jag verkligen vill ha vår!! Känns som att man behöver sol och värme nu!! Usch vilken lång vinter det har varit. Snöfritt ett par dagar nu förra helgen sen kom det mer snö igen. Har vart snö här hela det här året.. Helt jävla hopplöst!! Men idag har det smält lite iaf!! Hoppas det kan försvinna till helgen:)

Åh vägde mej idag och har äntligen gått ner 15,2 kilo:) Sammanlagt 23,2:) Helt jävla underbart!! Vill bara bli av med allt så man kan handla en helt ny garderob och trivas med sej själv!!! Så nu blir det promenader varje dag:) Så det verkligen kan börja synas!!! Och så man kan ha snygga kläder i vår/sommar!!!

Nähä duscha var det ja...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är SÅÅÅ duktig och jag är SÅÅÅ avundsjuk på ditt jävlaranamma. Jag skulle själv behöva g¨ner 25 kg ungefär. MMen jag lider INTE av övervikt utan jag lider av underlängd =)

2009-03-27 @ 10:11:41
Postat av: Anonym

Du är super duktig T.

Måste bara säga att föregående kommentar är en av de bästa sakerna jag hört, lida av underlängd, det gör jag med.

Kram

2009-03-27 @ 19:44:25
URL: http://sarasallehanda.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är super duktig T.

Måste bara säga att föregående kommentar är en av de bästa sakerna jag hört, lida av underlängd, det gör jag med.

Kram

2009-03-27 @ 19:46:47
URL: http://sarasallehanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0