Torsdag

Japp torsdag och jag kan verkligen inte sova länge på morgonen längre:( Vaknar senast sju och kan inte somna om.. Helt hopplöst! Ge mej ett jobb så jag ändå behöver gå upp tidigt.. Men icke nu blir det rätt långsamt att bara sitta hemma och glo hela dagarna..
Igår blev en aktiv dag:) Först morgonpromenad på 40 minuter. Sen städa hela huset.. Sen en promenad till med älsklingen på 40 minuter effektiv promenad.. Sen stannade vi och handlade lite och så med men tror vi gick i raskt tempo i 40 minuter. Sen åkte han och träna och jag duscha och förberedde kyckling och sallad! Mumsigt värre!
Skrev även träningsschema och delmål igår.. Hoppas att allt går som jag vill och att det blir minst samma resultat på delmålen som i verkligheten:) Funderar även på att skriva ett matschema.. Lite svårt dock att veta exakt hur mkt man ska äta och hur ofta.. Men men det löser sej nog:) Kyckling och sallad funkar ju i ett par dar till iaf:) Hehe:) Blandat med cambridge borde det ju ge hyffsade resultat iaf:) Och nu vill jag hänga i länge och inte bara ett par veckor.. Det här är ju meningen att man ska följa hela livet sen för att när jag väl gått ner alla kilon ska behålla den vikt som jag siktar på!!
Nähä ska snart ta tag i första morgonpromenaden tror jag.. Lika bra att hinna med minst 2 om dagen nu när jag bara går hemma!! Vill ha ett jobb!! Varför kan de inte vara ringa och säga att jag får ett par månaders heltids jobb??!! Vill bara jobba!! Inte vara hemma mer!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att du får ett jobb snart, och lycka till med dina delmål. kram

2010-03-12 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0