Tisdag

Jaha var ett tag sen man skrev här igen:) Har vart en mycket bra helg! Åkte till Lkpg i fredags och handlade lite diverse till hemmet:) Sen hem och bara myste;)
I lördags blev det storrensning av stora sovrummet och badrummet och hallen! Skönt att äntligen få lite ordning! Sen blev det mys i soffan först men sen var Bula inne på facebook så vi börja prata med honom så det sluta med att vid halv elva gick vi dit och drack:) Riktigt trevligt! Somna vid fyra halv fem på natten sen:)
I söndags fortsatte vi städa sen blev det att åka till Finspång för att hämta tv-spel. Kom hem ganska sent och var rätt trötta så det blev sängen rätt tidigt!
Igår började jag med att städa färdigt huset så nu är det mesta gjort! Känns skönt! Bara putsa lite fönster och sånt kvar men det tar jag när det blir vår! Sen var det bara att ut och skotta för det hade kommit hur mkt snö som helst! Var ute och skotta i typ 1 timme. Sen åkte jag upp till Mia och umgicks lite där:) Me like:) Sen hem och då kom Moren så då blev det kaffe här hemma! Älskar sociala dagar:) Sen blev det sängen;)
Idag tänkte jag ha åkt till Lina men ringde vc för att kolla upp min mage som har bråkat ett par veckor nu.. Men de skickade vidare mig till gyn i Motala så dit ska jag senare i eftermiddag.. Inte ett dugg kul men ändå skönt att få veta vad det är med magen. Så får åka till Lina imorgon istället:)
Ska hoppa in i duschen nu för att göra sej redo för en tripp till Motala. Och aktivera min galna katt med som är mer vild än tam för tillfället.. Vill ha måndag så han blir kastrerad!! Hehe:)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej

Skulle verkligen vilja att vi träffas snart alla tjejerna men det verkar smått omöjligt. Kram

2010-03-02 @ 13:33:57
Postat av: Therese

Vi får verkligen ta tag i det nu och se till att vi kan träffas! Var ju såå länge sen sist! Kram

2010-03-03 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0