3 1/2 år:)

Japp så länge har Rickard och jag varit ihop idag:) Shit vad tiden går fort:)!!! Och jag älskar honom hur mycket som helst så det lär nog förhoppningsvis bli ett gäng med år till tillsammans:)
Vi kommer nog inte att fira nåt direkt idag utan bara mysa lite ikväll och så:) Tänkte överraska honom när han kommer hem ikväll med nån godare kvällsmat och så;) Får se lite hur det blir!
Ska till läkaren idag med.. Tror verkligen det är uvi så jag hoppas jag får penicillin så jag kan bli människa igen!! Mår verkligen skit! Feber och jätte hängig.. Hmm och det som är så fint väder ute man vill ju bara vara ute!! Men hoppas jag kan gå en promenad sen iaf:) Få lite luft och slippa sitta hemma hela tiden.. Är sååå trött på att gå hemma!! Vill bara ha besked om jobbet.. Jag hoppas ju verkligen att jag får det men de har inte ringt än iaf.. Vore perfekt annars.. Heltid, anställning i ett par månader.. Skulle sitta fint med dem pengarna!!
Nähä ska göra mig i ordning och sen börja med maten...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0