Tisdag

Hmm inte mkt som har hänt här.. Mår inget vidare.. Är mest arg och ledsen!! Idag går inget bra alls!!! Ska nog lägga mig och inte gå upp förrän imorgon kväll när jag ska jobba!! Orkar inte mer motgångar nu och inte mer bråk och tjaffs heller!!
Hur vet man om man ska leva ihop resten av livet??
Hur vet man att allt kommer lösa sej??
Hur vet man att man träffat rätt??
Fan vad tankarna snurrar.... Kan inte slappna av utan bara funderar och gråter idag:( Får nog bli sängen iaf hoppas på att kunna sova en liten stund.... Hoppas bara att jag nån gång kan komma fram till ett bra svar... Och kanske ska jag släppa lite på mina krav men det är INTE lätt!! Jag vill ha ett "normalt" liv vilket innefattar giftermål, barn, hus på landet osv... Känns inte som att vi är på samma våglängd där... Är det fel av mig att berätta det för dej?
Allt har verkligen känts toppen bra med dej så jag tycker det vore onödigt att göra slut nu lixom...
Det mesta funkar ju såå bra mellan oss så jag tycker inte alls att vi ska göra slut men å andra sidan orkar jag inte bråka mer nu så ska vi fortsätta bråka kommer det att ta slut!
Det är sjukt att man kan älska nån så här mkt och ändå hata personen i fråga när man blir osams!! Men just nu orkar jag inte mer iaf men vi får väl se om vi kan reda ut allt.. Det är ju inte bara jag som ska tänka igenom saker och ting nu. Hoppas verkligen att Du också gör det!!
Förlåt för ett rörigt inlägg men måste bara få skriva av mej lite och utan att tänka på vad jag skriver!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0