Torsdag

Jaha är fortfarande sjuk.. Igår var en hektisk dag. Blev engelska prov på morgonen. Sen hem och laga mat till älsklingen. Sen dra vidare till Motala. Det gick bra och det var inget allvarligt vilket känns skönt!! Nu kan man andas ut igen!! Märktes att vi gjorde det båda två:) Sen hem och jag gick och la mig direkt.. Älsklingen åkte upp till hans bror på kalas. Han blev inte borta så länge utan kom hem och myste med mej istället:) Skönt att allt är som vanligt igen!!

Hopp annars är jag jävligt trött på att vara sjuk! Fattar inte varför det inte kan gå över för.. Men men bara hoppas jag blir frisk till nästa vecka för det här är riktigt tråkigt!!

Idag blir det lugnt. Ska se om vi har några bra filmer man kan glo igenom.. Hyrde en i förrgår men blir dyrt och hyra hela tiden med.. Nåt borde vi väl ha!! Ska försöka tvätta lite med.. Har massa tvätt så det måste göras med!! Men tur att det inte är så ansträngande:)

Dag nummer 4 med pulver idag.. Hoppas jag pallar ett par månader nu:) Vill verkligen bli smal!!!! Så nu MÅSTE det gå!!! Har stått still sen i maj så det känns verkligen att nu är det dags!!! Droppa de sista 30 minst!!

Nähä dax att ta en morgon shake sen dags att bädda ner sig igen!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej

Länge sedan sist. Tråkigt att du varit sjuk en massa, det är skit trist. Hoppas det är bra och att det du oroade dig över inte var något allvarligt.

krya på dig kram

2009-09-04 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0