Söndag

Det har varit en väldigt lugn helg här.. I fredags skrev jag prov på engelskan.. Gick inte alls bra!! Sen fika jag med Lina:) Riktigt trevligt!! Sen hem och vila.. Mådde inte alls bra.. Kvällen blev väldigt lugn. Beställde kebab rulle och glodde på Lost:) Mys kväll;)

Igår åkte vi på morgonen och köpte en liten båt! En roddbåt:) Ska bara hitta en snurra till den med!! Känns bra att vi har en egen båt faktiskt!! Då kan man planera precis när man vill åka osv. Man kan även åka ut en sväng och fiska så det är jag väldigt glad över att vi köpte!! Och den var inte dyr heller:) Så nu kommer vi nog spendera nästa sommar på sjön:)

Sen höll Rickard på och greja och jag tog det lugnt. Mådde inte bra igår heller.. Så det blev en väldigt lugn dag. Lagade god mat på kvällen och bara myste.. Men orkade inte vara uppe längre än till 9 så det blev sängen väldigt tidigt igår!!

Idag är också en lugn dag.. R grejar som vanligt. Jag tvättar och eldar.. Lite lagom krävande. Måste vila så jag orkar med skola och jobb i veckan. Hoppas jag blir frisk snart!! Fattar inte varför jag blir sjuk så mkt men men hoppas på svar imorgon..

Annars händer inte så mkt för tillfället.. R grejar med huset så att det mesta blir klart innan vintern. Inte så jätte mkt kvar nu så nästa sommar hoppas jag att allt är färdigt:)

Måste även beställa tid för vaccination:) Vintern närmar sig och så även våran resa!! Ska bli super nice!! Längtar verkligen efter värme sol och bad:) Och även drinkar på stranden:) Kan nog bli riktigt mysigt!!

Hopp fortsätta softa kanske!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0