Onsdag

Hopp så var man sjuk igen.. Genom förkyld och uvi.. Kan det inte bara sluta!! Orkar inte vara sjuk mer!! Plus att ryggen är kass med.. Suck!! Det är nog inte meningen att man ska få vara frisk.

Skulle varit i skolan idag men som sagt det gick inte så bra. Fått läkartid vid halv 2 så hoppas det är uvi så jag kan få känna mig bättre igen.

Annars rullar allt på känns det som. Jobb och skola hela veckorna och massa på helgerna. Men i helgen hoppas jag det blir lugnt! Har iaf inget planerat. Känns som att man skulle behöva ta det lite lugnt. Men blir å andra sidan inte frisk ändå så egentligen spelar det väl ingen roll..

R är sjuk med. Nåt med ögonen och även bihålerna. Så nästa vecka har han 2 läkartider och jag 1.. Hoppas det kommer på vad det är för fel på han för han mår absolut inte bra som det är.

Mia kommer nog förbi en sväng sen iaf:) Bästa lixom!! Har börjat umgås massa med henne igen och det känns jätte bra:) Måste även försöka träffa Lotta nån dag med!!! Var sååå länge  sen och varje gång vi bestämmer nåt så blir jag sjuk..

Nähä nu ska jag ta tag i att plugga lite. Missar massor när man är hemma och är sjuk men inget att göra åt lixom. Har massa läxor som måste lämnas in så det är bara att sätta igång!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0