Lördag

Och allt känns svart.. Fattar inte varför jag bara är ledsen hela tiden och helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen hela dagarna.. Allt brast igår. Fattar inte men jag bara orkade inte vara glad längre. Låg och grät i flera timmar och sov och grät hela natten. Vill inte att jag ska må så här. Det här är INTE jag!! Jag är glad och positiv.. Vart har den personen tagit vägen?? Hur länge ska man behöva må så här?? Jag fattar fortfarande inte vad som hänt lr förresten inget har ju hänt förutom att allt känns svart och meningslöst!! Men varför???

Och R förstår ännu mindre..Hur lätt är det att förstå när den man lever ihop med inte talar om hur hon egentligen mår och sen när det brister så orkar hon inte prata eller kan inte prata för hon gråter så hysteriskt..

Vad har jag ställt till med?? Är vi ihop lr inte? Varför mår jag som jag gör? Jag vill ha ett slut på det här NU!!!

Jag vill hitta tillbaka till den person jag egentligen är men hur gör man det?? Och jag vill hitta tillbaka till min underbara sambo som alltid ställer upp och som alltid finns vid min sida oavsett vad... Och som jag älskar mest av allt i hela världen!! Utan honom nää jag vill inte tänka mig ett liv utan honom...

Mycket tankar och frågeställningar i huvet just nu men måste få skriva ner det nånstans och det blir ju här alla tankar kommer fram..

Har iaf gått en långpromenad för att försöka rensa huvet men det gick inte så där jätte bra..

Ska sätta på en kopp kaffe sen får vi se om jag orkar ta tag i den här dagen eller om det blir tillbaka till sängen...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jobbigt gumman...

Du vet var jag finns. Nästa gång du jobbar, be en läkare ta TSH, T3, T4 på dig så att det inte blivit ngt kajko med ämnesomsättningen nu när du gått ner så mkt. Hoppas på det bästa, vad det än gällde i Motala. Du får gärna skicka meddelande till mig på FB. Stor kram

2009-09-05 @ 11:43:06
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej gumman. Vad tråkigt att du mår så hemskt. Jag hoppas verkligen att du kommer må bättre snart. Om du känner för att prata vet du vart jag finns. Skulle vara skoj att ses snart, det var ju jätte länge sedan. Kram

2009-09-22 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0