Tisdag kväll..

Jaha det var länge sen jag var inne här och skrev. Inte haft ork och lust. Mått dåligt igen men hoppas jag är på väg uppåt än en gång orkar inte vara där nere i det mörka längre!!Ska till kuratorn på måndag så jag hoppas det ska hjälpa.

Annars rullar allt på.. Jobbar 14 timmar i veckan och pluggar engelska 3 timmar. Det räcker verkligen... Skulle vilja ha ett vanligt jobb snart men planen är att plugga i vår:) Ekonomiassistent på distans i stockholm:) Kan nog bli skoj!! Ska söka dit nu i veckan får vi se om man kommer in! Hoppas iaf på det!

Jobbar bara imorgon med sen har jag lite höstlov! Fan vad skönt! Så imorgon drar jag nog uppåt norrköping och träffar Johanna iaf:) Sen får vi se om jag blir kvar där uppe ett par dar eller hur jag gör. Skulle vara kul att hinna träffa lite mer kompisar när man ändå är uppe lixom:) Ska klura lite på det!

Fick gå hem tidigare från jobbet idag då ryggen inte ville som jag ville. Så har varit ute och gått en långpromenad sen en lång varm dusch. Nu blir det snart sängen och vete kudde:) Hoppas ryggen och kroppen är mer samarbetsvilliga imorgon:)

Nähä dags att hoppa i sängen men en liten uppdatering blev det iaf!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej bruden! Hoppas att allt är bra med dig. kram sara

2009-10-28 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0