Onsdag

Jaha skulle ju åkt uppåt idag men blev inget då ryggen strejkar.. Jobbade några timmar men sen fick jag åka hem. Lagade lite mat när jag kom hem. Sen åkte jag till Sofia och kollade deras kattunge och tog en fika:) Hur söt som helst!! Vill med ha:) hehe:)

Får se om jag åker upp imorgon eller nåt istället! Vore roligt att träffa alla men inte när jag har så här ont då orkar jag inte. Så vi får se hur det blir helt enkelt. Är iaf ledig tills på måndag nu:)Så det känns bra! Har höstlov från skolan så då jobbade jag måndag tisdag onsdag och sen ledig resten:) Me like!!

Annars rullar allt på har inte hänt så mkt nytt. Ska vaccinera mig på måndag inför thailands resan:) Är ju över 2 veckor sen jag tog svininfluensa vaccinet så då skulle det vara lugnt! Känns skönt att äntligen börja ta sprutorna för då vet man att det börjar närma sej:) Eller vi ska ju inte åka förrän januari/ februari men ändå!! Vill nu!!!

Nähä nu ska jag fortsätta elda lite så det blir lite varmt här inne!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0