Tisdag!

Jaha tisdag  idag. Det rullar på så himla fort! Bara en månad kvar till jul:) Sitter faktiskt och lyssnar på lite jul musik och saknar faktiskt lite snö.. Undrar vad som händer med mej jag gillar inte ens snö.. Hmm kan ha med att göra att vi snart åker till värmen och då hoppas jag att det är riktigt ruggigt väder här hemma:)

Annars så rullar allt på. Ryggen var okej enligt röntgen plåtarna så då är det de underbara musklerna då. Har nog aldrig haft så ont som nu men är bäst på att bita ihop och köra på ändå:) Världens bästa skåderspelerska.. hehe..

Skulle fortsätta med mina tabletter med. Hmmm och jag som vill kunna dricka i Thailand men kanske kan prov festa lite hemma och se vad som händer:) Är ändå rätt sugen på en fest så det vore kanske nåt!! Och händer inget fortsätter jag med dem annars kommer jag ge upp dom innan så är det bara. Kan ju inte vara utomlands i minst två veckor utan en enda drink lixom!!!

Jobbat idag och igår. Imorgon skola. Gastroskopi torsdag:( Usch vad jag är nervös inför det!!! Bara hoppas jag blir tillräckligt ned drogad innan annars får de söva mej!! Skola och nationellt prov på fredag. Yeah vad jag längtar till det då.. INTE!! Sen på kvällen ska älsklingen och jag på bio:) Mys Mys:) Luftslottet som sprängdes:) Lördag ska vi till Fredrik och Mikaela på middag tror jag. Annars blir det en mys kväll för oss själva:) Får se hur det blir. Söndag ska vi fira älsklingen och svärmor. De fyller ju så lämpligt nu alla i hans familj typ. Så många kalas blir det men det är bara trevligt att träffa alla:)

Har förändrat mitt liv lite med. Bytt kost och börjat motionera och hoppas på snabba resultat! Gått ner en del men inte så mkt än. Har ju lixom lite som ska bort men nån gång måste man ju ta tag i det så det fick bli nu! Mitt i alla kalas och födelsedagar och jul och nyår:) Kunde inte valt en bättre tid! Men men jag ska unna mej massa gott i Thailand sen så då känns allt genast mkt lättare!!!

Nähä ska ut och ta min dagliga promenad nu. Sen duscha för att sen åka och hämta tv spel med mitt hjärta:) Vad tråkigt vårat liv skulle vara utan alla road trips:)

Älskar verkligen min Rickard hur mycket som helst! Finns ingen som ställer upp och finns för mej så mycket som han gör! Som verkligen älskar mej för den jag är och jag älskar honom för den han är!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0