Torsdag

Den här veckan har gått riktigt fort.Jobbade först sen var jag hos läkaren i måndags men de hittade inget. Så vet fortfarande inte vad det är bara hoppas det går över av sig själv... Sen blev det en tripp till norrköping på kvällen med..

I tisdags jobbade jag sen fikade jag en snabbis med mia:) Hur kul som helst!!! Inte träffat henne på hur länge som helst så det var kul!! Sen hem och måla lite och klippa gräs. Sen kom R hem och vi åkte till svärmor och dom en snabbis sen hem och sova.

Igår var jag ledig:) Nice!!! Åkte till stan för att handla ck och insåg då att kappahl hade fått in massa nya roliga kläder och att jag faktiskt hade med mig presentkortet:)Så det blev att inhandla en klänning och en bh:)Skönt för har inga direkta kläder jag kan ha längre.. Men men har inga pengar heller. Allt tog slut igår när jag handlade ck.. Tur att R får lön imorgon!! Det behövs verkligen..Kom hem lite innan lunch och målade lite och sen började med maten. Efter R hade ätit fick han dra igång gräsklipparen så jag kunde ta det sista. Sen ringde Tutta och ville fika så hon kom ner en sväng med:) Hur kul som helst!! Kommer inte ihåg när jag träffade henne heller sist så det var nice:) Sen blev det en lugn kväll!!!

Idag blir det jobb snart. Sen måste jag ta tag i städningen för imorgon kommer mormor och morfar hit på dan. Sen ska vi grilla på eftermiddan/kvällen. Ska bli kul!!! De har aldrig varit här själva innan så det ska bli riktigt roligt!! Måste nog baka nåt med till efterrätt. Kanske att rabarberna är klara så det kan bli rabarber paj:) Mumsigt värre!!!

Jag hoppas att lördagen blir lugn iaf. Att vi målar och grejar hemma men att kvällen blir lugn!! För på söndan sen ska vi på konfirmation. Då går massa timmar bort där med.. Aja inte mkt att göra åt.. Får försöka greja så mkt som möjligt på lördag!!!

Började med ck igen i tisdags och det känns bra. Kanske kommer bli lite fusk emellanåt men ska försöka köra ren kur så länge som möjligt. Men snart drar alla fester igång och då vill jag ju med kunna dricka och äta så får väl se men kör så länge iaf!! Vill verkligen bli av med massa kilon till!!!

Nähä duscha sen åka och jobba:) Hur kul som helst på jobbet förresten!! Trivs kanon!! Så nu hoppas jag att jag kan öka mer i tid snart!!! Sånt som märks!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Skulle vara skoj att ses.

kram sara

2009-05-15 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0