Måndag

Hopp så har helgen gått igen. Den har varit okej. I fredags städade jag lite på dan. Sen kom R hem och vi tog det mest lugnt för en gångs skull. Kolla tv och bara myste:) I lördags höll vi på ute och grejade. Var även och fikade hos R chef. Mkt trevligt!! Grillning på kvällen sen Robinson så klart:) Mycket viktigt!!! Igår målade vi och grejade sen blev det att åka till huskvarna för att hämta spel sen hem och göra mat. Grilla såklart då med:)

Annars så är läget inget vidare.. Ska ringa vårdcentralen idag och försöka få klarhet vad det kan vara för nåt... Förstår ingenting men men hoppas de har en lösning iaf.
Hoppas även jag får veta snart om jag kommit in på komvux. Annars vet jag inte vad jag ska göra.. Får ju jobba hela sommaren men sen vet jag inte vad som händer. Så jag MÅSTE komma in så enkelt är det!!!

Har inte orkat svara när det ringer lr svarat på sms de sista veckorna. Har ingen ork till något och hoppas alla förstår att när jag känner mig bättre så kommer jag självklart höra av mig!! Måste bara få nån energi innan... För det är nåt som jag inte har nån form av just nu.., Riktigt illa faktiskt!! Men men hoppas bara det blir bättre snart!!!

Nähä dax att ta en ck sen åka och jobba!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0