Helgen

Japp helgen har än så länge varit helt underbar!! Jobbade till halv 12 i torsdags. Sen hem och vila och sov en stund pga allergin.. Sen vid 6 åkte vi till J,S och W:) Var riktigt trevligt!! Grillade:) S och jag var nyktra då hon ska ha bebis igen:) Hur mysigt som helst!! Myste massa med lilla W!!!  Åkte hem rätt tidigt för vi var såå trötta!!!

I fredags målade vi utbyggnaden!! Och höll på ute massa. Sen blev det att åka till norrköping för att köpa tv-spel för att sen åka vidare till mogata för att grilla med mamma och dom:) Hur mysigt som helst!!

Igår målade vi utbyggnaden igen. Sen började jag hålla på i trädgården. Försöka rensa i ordning lite och så.. R klippte gräset men gräsklipparn gick sönder så idag ska vi nog kolla på en ny.. Får la se.. Måste iaf ha en med tanke på att det är nästan 2000 kvadratmeter gräs som ska klippas.. Sen vart det grillning med J på kvällen. Det var super gott!! Sen kollade R och jag på förra veckans avsnitt av Robinson och idag får det bli gårdagens avsnitt:) Har ju missat flera på rad och jag tycker det är skit bra så jag vill verkligen se!! 

Idag ska jag måla en dörr och lite men annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Är riktigt trött men tänkte ta en promenad nu så vaknar man snart till. Måste få in det på rutin att ut och gå ca 3-4 ggr i veckan minst!!! Annars kommer jag stå still på vågen hur länge som helst och det vill jag INTE!!!

Nähä ut och gå var det:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

Tycker vi ska ses snart.

kram sara

2009-05-06 @ 00:12:36
Postat av: Anonym

hej

Tycker vi ska ses snart.

kram sara

2009-05-06 @ 00:13:03
Postat av: Anonym

hej

Tycker vi ska ses snart.

kram sara

2009-05-06 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0