Vart i stan

Jaha lovade en uppdatering så jag tänkte att jag ska skriva lite om de senaste dagarna.. I torsdags morse åkte jag upp till sörping lr närmare bestämt mogata.. Hälsade på mormor och morfar. Har inte träffat de själva på hur länge som helst så det var trevligt!!! Så där var jag till halv 2 tror jag. Sen åkte jag vidare till farmor som sen följde med en sväng till norrköping. Köpte en vattenpipa:) Äntligen:) Sen hem till pappa och Philip.. Umgicks lite med dem och sen gick pappa och jag ut och gick 5 km. Det var riktigt skönt!!!  Sen åkte jag tillbaka till farmor för att umgås lite till. Sen kom mamma hem vid kvart över 10 på kvällen så då var jag tvungen att åka ner och krama om henne lite med innan jag kunde åka hem:) Så jag var nog hemma 12 typ på natten. Kommer inte riktigt ihåg..

Sen i fredags mådde jag piss. As ont i kroppen och var jätte trött. Men städade och tvättade iaf. Sen kom R hem vid 4 då åkte vi till lkpg för att handla massa.. Så kom hem vid 7 tror jag. Då däckade vi i soffan och kollade på tv..Hur skönt som helst!! Somnade nog väldigt tidigt. Tror vi somnade redan vid halv 12.. :) Hehe vadå pensiovarning:)

I lördags var det kanon väder ute så hela dagen tillbringade vi ute:) Fick massa färg i ansiktet!!! Vi polerade båda saabarna plus att Fredrik (Rickards bror) kom ner och skulle polera en bil med så den hjälptes vi åt med oxå. Sen bytte R olja och så på den bilen vi ska behålla och la ut den andra på annons!! Så idag kommer det faktiskt en och ska kolla på den om nån timme ungefär!! Hoppas de vill ha den!!!
Vi fikade till och med ute flera gånger:) Var typ 25 grader mot väggen på boden så där satt jag och solade och puffade pipa och drack mitt vatten:) Kan inte bli bättre!!!

Igår mådde vi inget vidare så R drog nätverkskabel i hela huset så nu slipper vi ha den liggandes på golvet plus att tv:n funkar både uppe och nere:) Det är lyx!!! Sen blev det att glo på tv och slappa på eftermiddan och kvällen!! Riktigt skönt med en lugn eftermiddag nån gång ibland. Inte ofta det händer här inte!!

Idag har jag ju som sagt träffat Lotta i lkpg. Det var riktigt trevligt!! Fikade och kollade på massa snygga kläder. Hur kul som helst!!! Måste verkligen träffas oftare!!! Sen köpte jag även blandade smaker med cambridge. Har ätit kakao i 8 veckor så nu tog jag några andra med. Är inte trött på kakaon men kan vara gott med lite variation!! Så när jag kom hem förut så blev det en jordgubb:) Mums!! Sen blir det nog vanilj till kvällsmat:) Värsta lyxen att kunna välja lite!!

Idag går jag in på vecka 9 och allt känns kanon:) Går nästan för lätt ibland. Inte alls sugen på mat överhuvudtaget!! Och det är riktigt skönt!! L tog nån tårta idag när vi fikade men jag tog mitt vatten och sen var det inget mer med det. Det är skönt när det går på rutin!!
Hade gått ner 1 kilo sen igår med så då blir man verkligen peppad att fortsätta så nu är det -14 kilo. Känns kanon!! Hoppas jag kan fortsätta med mina promenader som jag börjat med iaf. Gick 3 långpromenader förra veckan och det kändes kanon!! Så nu hoppas jag att jag kan fortsätta med dem samtidigt som jag håller mej till ck för då kommer det nog hända ännu mer!!! Vill bara bli av med allt och kunna få känna mig fin igen.. Kunna visa mig i bikini lr linne och kjol när det är sommar utan att skämmas och må skit!! Det är inte värt det!!! Så när jag äntligen gått ner alla kilo ska de verkligen INTE få komma tillbaka!!! Aldrig!!!

Hopp kanske ska fortsätta tvätta lite och greja lite.. R håller på å slipar trappen med. Det blir super fint!!! Hoppas den blir klar snart!!!

Förresten tjejer en fika i veckan??

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0