Tisdag

Igår åkte vi vid halv 3 för att kolla skroten först om de hade nån list till saaben men de hade de inte så då åkte vi ett varv i Tranås innan det var dags för besiktning. Det blev 2 tvåor. Men tydligen lätta fel och som inte kostar så mkt så det blev nog bra:) Sen kom vi hem och jag mådde inget vidare så vi drog igång filmen Gladiator den förlängda versionen så vi kollade på film hela kvällen igår:) Helt underbart vet jag inte när vi gjorde sist!! Så vi myste i sängen hela kvällen:) Kan det bli bättre:) Filmen var slut halv 10 och då läste jag en stund. Har ju köpt nya böcker så jag började i en som heter Maskrosungen. Verkar riktigt bra och hemsk! Så den ska jag fortsätta i lite idag med tänkte jag:)

Har inga planer idag.. Så det blir nog en slappar dag:) Men kan vara skönt ibland med. Men tråkigt är att R jobbar till 6:( Hatar hans arbetstider!! Skulle varit mkt bättre om han hade haft ett 7-16 jobb.. Men men inte mkt att göra åt.. Kommer bli tråkigare i sommar om man vill hitta på nåt efter jobbet.. Men tur att det finns semester iaf:) Och man ska väl inte klaga han har ju iaf ett fast jobb. Men ibland känns det väldigt surt!!

Håller på och tvättar och eldar nu så snart är det varmt här:) Kanske ska städa lite men städade i fredags och vi har knappt varit hemma så det är inte direkt stökigt eller skitigt men man kan ju städa bara för att få tiden att gå med.

Skulle gått på bio igår med men orkade inte det. Så vi har flyttat fram det tills på fredag istället:) Mysigt!! Ska se "Män som hatar kvinnor"!! Har längtat ihjäl mig efter den filmen men i helgen blev det ju inget när den hade premiär och jag vill gärna gå på helgen av nån lustig anledning så då får det bli på fredag!!

Kom även på att nu är jag inne på sjätte veckan med pulver:) Funkar fortfarande kanon men har kommit in i nån svacka där jag inte går ner nåt.. Nu är det 3 dagar sen jag gick ner så det känns inget vidare.. Men det är bara att kämpa på!! Men börjar bli lite enformigt men men bara tänka att det är en kortare period och att det gör väldigt gott för kroppen:) Hehe:) Man måste intala sig saker hela tiden annars går det inte.. Än så länge är det 8,6 kg med pulver och sammanlag 16,6 kg sen i höstas..  Skulle ha varit mer men eftersom jag fuskade så mkt i början så får jag skylla mej själv!! Men nu är jag mer taggad så nu känns det lättare. Och om jag fuskar så gör jag det på protein och sallad och det ska inte vara nån fara att äta lite sånt. Men det bästa är ju att hålla i med bara pulvret och det gör jag mestadels av tiden iaf:) Det jobbigaste är att vi har blivit bortbjudna varje helg sen jag började med ck.. Så då är frestelserna större än om man är hemma.

Nähä ska plocka iordning lite och sen ta min morgondrink:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0