Tisdag

Jaha tisdag idag och jag mår fortfarande dåligt.. Tror det är den där jävla influensan lr nåt alltså.. Feber orkeslös och förkyld. Blir kallsvettig och svimfärdig så fort jag gör nåt.. Helt hopplöst!!! Igår vilade/sov jag mellan halv 3 och 6. Sen gick jag upp och fixade kvällsmat till sambon och en shake till mej. Sen upp till katten och kaninerna. Blev kvar där och kolla på tv ett par timmar för kattens skull. Sen hem och sova. Somna vid 11 tror jag och vakna 8 idag och är fortfarande jätte trött och orkeslös.. Men va fan  hur mkt ska man behöva vila egentligen!!??

Så det blev inget firande av våran dag får ta det när det är 3 år istället.. Vill bli frisk nu!!! Och orka göra saker!!! Ska snart och släppa in katten sen blir det sängen igen... Inte ett dugg roligt. Ska försöka kolla lite på mammas och deras dator med. Lovade att spara massa bilder innan vi rensar datorn totalt.. Så det kanske jag orkar med iaf. Sen ikväll blir det nog oxå att stanna lite hos katten. Kan lika gärna ligga i deras soffa än hemma och kolla på tv lixom. Plus att Fungi blir mer än nöjd när han har några att kela med:) Nu är det bara 2 dagar kvar så kommer de hem. Lr de kommer hem torsdag natt tror jag.. Kommer inte riktigt ihåg.. R pratade om att han kunde tvätta bilarna ikväll med så det hoppas jag han gör för de är såå smutsiga!! Han mår ju inte heller bra men bättre iaf och det är skönt det!!

Hoppas jag blir frisk så jag kan fika med brudarna i veckan med.. Men vet inte vilken dag än.. Som det är nu orkar jag inte iaf men kanske känner mej bättre imorgon:) Hoppas det iaf!!!

Nähä katten sen sova!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

Hej

Jobbigt att vara sjuk. Skulle gissa på att det kan vara influensan du har, jag mådde likadant när jag hade den. Hoppas du blir bättre snart.

kram

2009-03-10 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0