Söndag

Jaha så har snart den här helgen med gått... I torsdags och fredags var R hemma och var sjuk med.. Så då blev det mys i sängen båda dagarna.. På fredag kvällen åkte vi upp till svärmor och svärfar för de hade kommit hem från egypten. Så R fick mat och jag tog en shake. Så vart vi kvar där tills 11 tror jag.. Sen hem och sova. Igår kände vi oss äntligen lite bättre så jag började städa och R gick ut  och tog bort det sista från bilen som ska skrotas. Så nu är den färdig så den kör vi till skroten imorgon:) Sen ringde mamma och fråga om hon och pappa kunde komma ner en sväng så de kom runt halv 3 tror jag. Och de hade med sej massa ved:) De är sååå underbara!!! Så det blev att laga till en kycklingpaj att bjuda på:) Den gick nog hem. Jag tog en shake:) Känner mej sååå duktig!!! Sen åkte de hem runt 7 så då blev det att mysa ner sej i soffan och kolla melodifestivalen. Festade till det med ett glas cola light!!! Helt underbart gott!!! Helt fel låt som vann som vanligt men men.. Sen blev det sängen och vi somnade nog runt 12...

Hittade en hemsida om cambridge igår som det stod massa info på!! Äter sockerfria tuggummin utan att bli hungrig och då stod det att om man inte blir hungrig av det så kan man även dricka light drycker:) Så igår blev det att inhandla en cola light och det smakade såååå bra!!! Går inte att beskriva när man gått på bara vatten och kakao shake i en jävla massa veckor och sen få smaka nåt sött och gott:) Så det får nog bli mitt nya "lördagsgodis":) Så det var fest på hög nivå här igår!!  Har hållit på i sammanlagt 7 hela veckor nu.. Men men lite fusk. De senaste 2 veckorna utan fusk!! Har sammanlagt gått ner 20,2 kg sen i höstas/vintras och 12,2 kg på 7 veckor!! Har äntligen nått del mål 1!!! Och det känns såå skönt!! Nu har man fått ny motivation så nu är det bara att fortsätta!! Är inte alls lika jobbigt som det var ett tag i början. Men tror att det beror på att R och jag är som nykära och att det börjar bli vår och allt börjar kännas mkt lättare!!

Det ända som är jobbigt är att kroppen strejkar totalt så jag har mer ont nu än vad jag haft på väldigt väldigt länge och det är jobbigt för jag vill ju ut och gå för att bränna ännu mer fett och för att det ska gå ännu snabbare neråt!!! Men tänker nog gå iaf. Orkar inte lyssna på kroppen längre. Vad jag än gör så funkar det inte iaf. Så då om jag börjar gå kommer jag nog ha lika ont som nu så det gör nog ingen skillnad. Bara att bita ihop och hoppas att det kan bli varmare ute så värken lättar liiite iaf!!! Mådde  bättre i somras så jag hoppas det blir bättre när värmen kommer!!!

Väntar nu på att det ska brinna ut i kakelugnen så jag kan åka upp till svärmor och svärfar för R är där och meckar med bilen och jag tänkte låna deras vattenpipa och röka lite:) Har varit sugen på det såå länge och min är trasig så jag måste åka och inhandla en sån snart!!! Tror att det är för att det äntligen börjar bli lite varmare ute som jag blir så sugen på det för det är vår/sommar för mej att röka vattenpipa nån gång ibland!! Så nu måste jag åka till norrkan nån dag och fixa det:) Passa på att hälsa på lite folk när man ändå är uppe:) Kanske träffa L och J iaf.. J kommer jag inte ihåg senast jag träffa.. Kanske förra vintern.. Aja se vad hon gör nu för tiden!! Och L var oxå ett tag sen man såg och hon brukar inte banga för en dag på stan:) SÅ det kan nog bli kul!!!

Nähä hänga tvätt sen ta tag i lite här hemma innan det är dags att åka!!!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman var ett tag sedan nu..

Skönt att höra att du mår lite bättre,saknade dig i fredags.. Men men det går fler tåg. Tråkigt bara att smärtan inte vill gå ner lite utan bara ökar, samma här. Men vi får hoppas att det blir varmare snart, för då brukar det ju bli lite bättre.

Många Kramar Maria.M

2009-03-15 @ 15:10:02
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Shit oxå! Glömde ju säga att jag tycker du är SUPERDUKTIG med CK.

2009-03-15 @ 15:12:08
URL: http://fibrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0