Sjuk??

Hmm har känt mej konstig nu sen i söndags.. I måndags mådde jag jätte dåligt och trodde jag fått magsjuka men det var det inte. Igår var jag yr och kände mej oxå lustig och idag samma sak.. Så idag är det sängläge som gäller.. Inte roligt men vill bli frisk nu!!!

Ska bara en snabbis till svärmor och svärfar sen för att hämta en extra nyckel för de åker till egypten i natt så vi ska va katt och kaninvakt i en vecka. Och då är det bra om jag får en egen nyckel så slipper jag vara beroende av R. För jag kommer att ta det mesta ansvaret i veckan eftersom han jobbar. Så blir det smidigast att jag tar det. Så åker vi samtidigt i helgen och så.. Måste verkligen bli frisk till helgen!!!

Ska ju på bio på fredag.. Och på lördag ska vi först på stan sen till S på födelsedagsfika och sen kanske vi ska träffa J och M på kvällen men det är inte nåt bestämt än.. Men hoppas iaf:) Var sååå länge sen vi umgicks med dem..

Tur att det finns lite sysselsättning även om man är sängliggandes.. Har spelat lite nätpoker och vann lite så det får nog bli en turnering till:) Var super länge sen jag spela men kul som fan är det:) Så har spelat ihop lite iaf:) Sen blir det nog tv med.. Men går inget bra på dagarna... Men men... Bara att gilla läget jag måste ju bli frisk!!!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sara

Förstår hur du känner är likadan själv. Det är något konstigt med min kropp också, tror att den kanske inte har hämtat sig helt från att varit sjuk i 7 veckor, jag sover jätte mycket och orkar inte med att göra super mycket. Det är också svårt att ta det lugnt när man mår lite bättre. Hoppas verkligen att du mår bättre snart så att du får gå på bio på fredag och kommer hit på lördag.

Krya på dig! kram

2009-03-04 @ 15:59:57
Postat av: Jessica

J & M på kvällen? Är det jag & Maria? ;-)

2009-03-04 @ 22:08:29
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0