Onsdag

Hopp snart halva veckan gått!! Nice!! Försökte ringa af idag men inget svar.. Hmm!! Vill verkligen ha nåt att göra helst NU!! Lr visserligen är jag ju sjuk men vill iaf veta om de hittat nån plats än lr om vi ska tänka om och sikta på nåt annat.. Börjar bli väldigt jobbigt och gå hemma och vara sjukskriven för så vill jag iaf INTE att min framtid ska vara!!! Vill ha fast jobb och en lön som man kanske får nåt över på varje månad iaf. Inte gå back som jag gör nu.. Det är 16 dagar kvar och jag har knappt 300 kvar.. Men men man överlever ju men inget kul att aldrig kunna känna att man har pengar kvar.. Varje månad likadant.. Visserligen lägger jag ju lite småpengar och så i Thailands burken men skulle vilja lägga så mkt mer!!!

Oj det här var inte direkt vad jag hade tänkt skriva om men idag känns allt hopplöst!!! Men det kan bero på att jag varit hemma alldeles för länge och varit sjuk... Hoppas det blir bättre till helgen iaf.. Även om vi inte direkt ska göra nåt så är det inte kul att vara sjuk när R är hemma. Man vill ju kunna hitta på saker då lixom!!! Så det siktar jag på.. Idag ska jag fortsätta ringa af sen blir det sängen igen.. Måste bli av med det här NU!!!

Hoppas filmerna som vi beställde igår kan komma i veckan med så jag får nåt att titta på. För på tv finns inget direkt.. Kolla om vi har nån vettig film tills i eftermiddag. Kvällen blir nog hos katten. Han uppskattar nog lite sällskap.. Men imorgon kväll/natt tror jag de kommer hem igen så då slipper vi bry oss.. Lr jag gillar ju verkligen att ta hand om djuren men man blir såå låst av det.. Måste hela tiden tänka på dem i första hand. Det är skillnad om man har egna djur hemma då är det inga problem men man måste hela tiden åka dit och så.. Men men det är ju bara en vecka. Och R erbjöd sig faktiskt att släppa in katten nu så nu är han inne och jag slapp åka:) Me like!!! Blir att åka ikväll istället. För det snöar ändå ute så då vill han ju hellre ligga inne och sova kattskrället..

Nähä skaka sig en shake och sen inta sängläge!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0