Ny vecka

Jaha helgen gick super snabbt. I fredags gjorde vi inte så mkt vad jag kommer ihåg.. Städade på dan och tvättade men sen på eftermiddan åkte vi till han föräldrar för han skulle mecka lite med nya bilen. Och jag umgicks lite med svärmor under tiden. Sen hem och mysa i soffan!!

I lördags blev det stan med svärmor för R och svärfar skulle mecka bil hela dan och vi båda behövde handla lite. Så vi åkte vid kvart i 10 ungefär. Blev att åka till tranås. Så där gick vi till 2 tror jag. Skit kul var det iaf:) Hittade en kjol och ett par leggings:) I mindre storlek än vad jag är van vid:) Prövade även tröjor som jag kunde ha i mkt mindre storlek så det var kul. Men plånboken sa ifrån så det blev leggings, kjol, en tröja till R (försenad alla hjärtans dag present). Det var nog allt. Sen var det semladag i tranås så handlade man för vissa belopp så fick man gratis semla. Jag fick en och svärmor 3. Så de fikade på dem när vi kom hem. Jag tog en shake och kände mej super nyttig:) Sen blev det hem och hoppa in i duschen för att göra sig iordning igen. Vi skulle till J,S och W på kvällen. Så där blev det middag och sen melodifestivalen.Super mysigt!!! Tog min shake men tog även lite sallad och 2 små köttbitar. Vart så sugen men är nöjd över att jag bara tog protein för jag går fortfarande ner lite varje dag så det känns bra!! Sen kom vi hem vid 12 lr nåt. Hade såååå ont och mådde verkligen skit då!!

Igår var det sängläge i stort sett hela dan. Var länge sen jag hade så ont!! Så det var ingen rolig dag alls. På kvällen åkte vi till lkpg för att hämta ett tv spel, det var typ ända gången jag var uppe så det var inte alls nån rolig dag:( 

Men idag känns det lite bättre. Ska ringa vårdcentralen med snart.. Skulle visst kontakta sjukgymnasten för att hon skulle kolla på mina höfter.. Får väl se vad som händer.. Och sen behöver jag lite tabletter med.. Aja får väl göra det sen. Ska även ringa telia idag.. Hmm.. Och sen ska vi besikta bilen med idag. Får väl se om det är några fel på den för då ska vi säkert handla till det med idag. Sånt som märks..

Blir väldigt mkt åka just nu känner jag. Och jag har absolut inget emot det!! Älskar att åka/köra bil så det finns inget bättre tidsfördriv:) Och nu när vi har turbo med så är det extra roligt att köra:) Me like:) Bara hoppas den går igenom besiktningen utan problem så får vi se om vi ska behålla den ett tag.. Men R byter ju gärna bil en gång i veckan typ så vi får väl se..

Sen kanske det blir fika med tjejerna i veckan med.. Vet inte vad ni tycker?? Mig spelar ingen roll. Men kan ju ta det via mess kanske. Tack för att ni finns iaf:)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0