Lördag

Jaha den här veckan har varit full av överraskningar som inte är positiva:( Fick reda på en sak igår som inte alls var rolig.. Men men det är ju såhär det är.. Men känns ändå konstigt..

Det som iaf är skönt är att R och jag verkligen hittat tillbaka till varandra och blivit som nykära på nytt:) Och det är såå skönt!! Inte bråka och inte vara sura på varandra!! Det är verkligen helt underbart!!

Aja nu orkar jag inte vara djup mera!! Idag har vi än så länge hunnit åka till Mjölby och handla det sista till trappen så den håller R på med nu. Slipar det sista sen ska vi måla den 2 ggr idag om vi hinner. Sen nån gång imorgon med:) Sen ska den bara lackas med så kan vi äntligen börja storstäda huset:)!!! Som jag har längtat!! Hatar att det är damm överallt och fönstrena är super skitiga!! Nu äntligen blir det storstädning av hela huset!!!! Så till påsk ska hela huset vara skinande rent för då kommer mamma och dom för att fira mig. Behöver ha ett datum när det ska bli klart för annars skjuter vi bara på det.. Så nu är det spikat och klart:)

Annars idag är det en riktig skit dag!! Mår riktigt dåligt. Hatar denna kropp!!! Fattar inte varför man hela tiden måste få bakslag:( Börjar bli riktigt irriterad på det!! Igår bakade jag två limpor och sen städade lite. Sen mådde jag piss resten av dagen/kvällen. Alltså såna små saker ska man ju bara klara av!!!! Idag ska jag försöka mig på att baka lite mer bröd tänkte jag!! Är så skönt att ha det i frysen. Och såå mkt godare och nyttigare med hemmagjort bröd. Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer.. Ikväll blir det iaf Robinson:) Me like:)

Nähä ska kanske ta tag i att göra nåt!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gummsan. Visst är det tråkigt med dessa JÄVLA bakslag hela tiden & inte gör vädret det bättre, men snart får vi hoppas att värmen kommer så vi får lite bättre iaf. Men även om man får bakslag hela tiden, så visst blir man nöjd/stolt med sig själv när man iaf har bakat lr städat en del iaf. Jag tycker iaf att du e superduktig.Lycka till med trappan! Go Girl.

Många kramar Maria

2009-03-28 @ 12:47:08
URL: http://fibrofia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas att inget allvarligt hänt. Du vet var vi finns!

2009-03-28 @ 19:24:30
URL: http://jekaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0