2 1/2 år

Shit vad tiden går snabbt!! Idag är det 2 1/2 år sen Rickard och jag träffades.. Fattar inte vart tiden tar vägen.. Det bästa av allt är att jag är minst lika kär om inte mer nu än då!!:) Älskar honom hur mkt som helst och skulle aldrig nånsin vilja leva ett liv utan honom för han betyder mest av allt!! Fortfarande nykärs känsla;)

Annars idag händer inget för jag är fortfarande sjuk!! Blir sååå trött!!! Helgen har inte varit så händelserik.. Mest vart hos katten och kaninerna lr i sängen typ.. Igår gick vi iaf på bio:) Män som hatar kvinnor!! Och det var den bästa filmen på väldigt väldigt länge!! Välgjord och mkt bra skådespelare:) Helt underbar!!! Kan jag verkligen rekommendera. Det ända tråkiga när man läst böckerna är att man vet hela tiden vad som ska hända..Men i det stora hela så var den kanon!!! Så nu längtar jag tills de andra två kommer med!!! Och R tyckte med den var kanon och det hör absolut inte till vanligheten att vi har samma åsikt om en film..

 Så det var en lugn helg, tråkig för jag hade sett fram emot massa saker men det blev typ inget med nåt..

Hoppas S fick en lyckad dag i lördags ändå!!! Och att det gick bra med maten:)

Går in på sjunde veckan med ck nu!! Känner mej mer taggad än nånsin!! Nu har jag iaf gått ner 10,4 kilo och sammanlagt 18,6 kilo tror jag.. Står still väldigt mkt nu och det är lite frustrerande men samtidigt går jag ju aldrig upp i vikt så man blir ändå väldigt taggad!! Sen kanske man inte ska väga sej varje dag men det är en morot för mej att fortsätta så det tänker jag fortsätta göra:)

Nähä ska ta och krypa ner i sängen igen:( Feber idag:( Mår verkligen inte alls bra så idag blir det sängen hela dagen förutom när jag måste till kaninerna och katten sen men R skulle släppa in katten när han slutar så det blir inte förrän ikväll så nu kan jag fokuser på att vila och bli frisk!!! Vill verkligen fika med brudarna i veckan så jag hoppas verkligen jag blir frisk snart!! Har även en fika med Mia inplanerad med och henne vill jag oxå träffa så nu får den här skiten verkligen försvinna!!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0