Lycklig:)

Helt underbart med sommar alltså!! Har haft semester i 1 1/2 vecka typ. Jobbade måndag tisdag v 29 sen dess har jag varit ledig. Sen på onsdagen vecka 29 hade R en överraskning. Jag fick bara veta att vi skulle iväg på nåt men inte vad. Så gick upp halv 5 på onsdagsmorgonen. Och vi åker typ halv sex. När vi nästan är i jönköing berättar han att vi ska till Ullared:) Hur underbart som helst!! Väl där shoppar vi massor!!! Sen när vi är där börjar vi spåna på om vi kanske ska åka till varberg och kolla läget för jag har aldrig varit på västkusten innan. Så vi ringer F och han ringer och kollar runt om det finns några hotellrum lediga. Det gör det inte men han hittar ett vandrarhem som har ett dubbelrum ledigt så vi bokar det:) Så efter Ullared bär det av mot varberg. Väl där blir det stranden och massa bad och mys:) Hur underbart som helst!! Sen åker vi in till stan och äter och kollar runt lite på kvällen.

Sen torsdag morgonen när vi vaknat bestämmer vi att vi ska äta frukost i Falkenberg som inte ligger så långt ifrån. Så vi handlar lite frukost och tar med till stranden där och äter:) Var helt underbart!! Men var inget vidare väder så vi bestämmer oss för att åka till Halmstad för att kolla läget med när vi ändå är neråt lixom:) Så där låg vi i Tylösand hela dagen och solade och badade:) Åkte hemåt framåt kvällen men ville inte åka hem så det blev ett par nätter i stugan med!!

En helt underbar mini semester var det iaf:) Var såå skönt att komma iväg själva och bara njuta av att vara lediga!!

Sen har vi även gjort ett par dagsutflykter med så än så länge är det här den bästa sommaren någonsin!!!

Har grejat mycket hemma med så vi har hunnit med väldigt mycket. Nu har jag bara en vecka kvar så den ska vi hitta på mycket på med:) Min bror kommer ner ett par dar sen ska vi även upp till mamma och dom för att åka ut till skärgården med:) Så kommer inte vara hemma så mkt den här  veckan som kommer heller men det gör inget:) Älskar att vara ute och fara och flänga det är det bästa som finns!!!

Jaha annars då.. Igår hade vi lite fest:) Var riktigt lyckat!!! Massa roliga människor:) Och min bästa Emma kom med:) Alla de andra ligger och sover men jag har varit uppe sen 8.. Riktigt segt att alla ska vara så dåliga!! Men men bara hoppas de vaknar snart:) Vi ska nog till stugan idag och fiska och bada:) Bula Emma Rickard och jag!! Så det kan nog bli riktigt nice!!

Nähä nu ska jag fortsätta städa lite:) Inte alls direkt fräscht här hemma längre. Storstädade nästan hela dan igår men det syns inte idag men det gör inget!!

Är förresten väldigt glad för Lotta och Perres skull med:) De ska äntligen få en liten bebis:) Hoppas verkligen att allt går som det ska nu!!!!

Puss och kram

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara skoj att ses snart.

kram sara

2009-08-06 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0