Fredag:)

Japp äntligen fredag:) R går på semester idag!! Visserligen slutar han 6 men gör inte så mkt eftersom han ska va ledig i 4 veckor!!! Fan såå nice!! Så ikväll blir det massa mys:) God mat, vin och mys!! Me like!! Men det vet inte han om än för det blir en liten hemlighet som han kommer märka när han kommer hem sen! Och så ska han få semester present med!! Lite traditon att ge en present när semestern börjar!

Annars rullar allt på som vanligt. Har fullt upp hela tiden. Älskar verkligen när det händer nåt hela tiden och det gör det nu:) Har umgåtts mkt med micka på sista tiden och det är verkligen super kul:) Vi har gått på stan, fikat och badat:) Känns bra att vi hittat tillbaka till varann!! Så v 30 kommer vi nog umgås super mkt när F åker till New York.. Kommer bli nice:) Träffade även tutta igår:) Gillar den tjejen med hur mkt som helst!! Mia kom med förbi en snabbis:) Det är det bästa med sommaren att man umgås typ med nån hela tiden:)

I helgen var vi även i stugan. Fredrik och Micka var oxå där.Fredagen åt vi ihop och spela spel och myste:) På lördan kom även svärmor och svärfar med!! Riktigt trevligt!! Skönt med en lite semester tripp dit lixom:) På söndan blev det lunch + glass på torpön med jonne och rickard:) Super nice det med!! Så det var den bästa helgen på länge:)

Var och klippte mig igår. Var verkligen tvungen eftersom jag typ tappat allt hår:( Men hon sa att jag skulle äta några vitaminer plus att det kan vara alla andra tabletter jag äter som kan göra så att man tappar hår. Ska ju visserligen sluta med alla tabletter men köpte även vitaminerna för att se om jag kan få tillbaka mitt älskade tjocka hår.. Fick klippa super kort för det var så mkt som jag hade tappat så det såg jätte dumt ut. Har nog inte varit så här korthårig på väldigt många år men det är ju bara tillfälligt tills det börjar växa och bli fint igen!!!Och det blev inte så illa ändå:) Det ser mkt bättre ut nu än vad det gjort på flera månader så nu hoppas jag på att allt ska bli som vanligt med det!!

Måste ringa vc med för att kolla om jag kan få en läkartid så jag kan sluta med alla jävla tabletter. De hjälper inte ett piss ändå så då kan jag lika gärna sluta med dem!! Dyrt som fan är det med!!! Nej nu får det vara slut med allt sånt!! Och det kommer bli massa strul att ta med dem till Thailand med. Måste ha intyg för att få ta med dem.. Nej det har jag ingen lust med!!! Så nu vill jag sluta med dem!

Nähä nu ska jag städa i ordning och börja förbereda lite inför kvällen:)

Hoppas på att träffa tjejerna med snart!! Har bara så mkt hela tiden men klart vi måste ta en grillkväll eller en fika nån dag:) Saknar er!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0