Tisdag

Jaha idag var det kort dag i lkpg. Men den har varit riktigt bra och jobbig.. En dag med mkt känslor. Vet inte riktigt vad som har hänt men har hamnat i en riktig "down" period.. Inget känns roligt eller meningsfullt. Kanske är det ångest över att det är slut på fredag och vi ska stå på egna ben igen. Kanske är det pga försäkringskassan. Kanske är det pga ökad värk. Finns ganska många faktorer som spelar in känner jag. Varför kan aldrig nåt gå smidigt för? Är trött på fk som alltid ska krångla till allt. Inte ens ett möte kan de ställa upp å komma på men jag ska alltid infinna mig på deras möten? Hmmm.. Jag har ingen energi till det här känner jag. All energi är som bortblåst. Fattar inte vart den tog vägen men nu finner jag den inte längre. Varför kan man inte vara stark jämt för...

Utan tjejerna i gruppen och deras stöd hade jag aldrig kommit så långt som jag har kommit under de här 8 veckorna för även om allt känns skit nu så vet jag att de har hjälpt mig massor!!! Och att vi alla har förändrats väldigt mkt på bara 8 veckor. Det är helt ofattbart egentligen.

Imorgon blir det att åka in tidigare för då ska vi ha en sista fika hela gänget!!! Så blir att röra sig runt halv elva tror jag!!

Idag ska jag inte göra så mkt mer. Hoppas Mia ringer så vi kan ta en fika. Var så länge sen jag träffade henne!! Sen ska jag nog bara vila och ta det lugnt. Känner mej helt slut. Elda lite med måste jag göra.. Lr jag håller på med det men det tar ju ett par timmar innan det blir varmt igen. Ska kanske ut och gå en sväng sen med. Gick en sväng igår plus träning. Och det var super skönt!!!  Idag mår man som man förtjänar i kroppen men samtidigt är det så skönt att gå en promenad i raskt tempo sen slänga sig i duschen för att sen bädda ner sig.. Det finns inget skönare så det hoppas jag att jag orkar sen!!

Nähä vila var det!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0