Snart helg igen

Japp vad det går fort!! Var i Norrköping igår.. Gick lite på stan och så. Jag skulle hitta nån snugg tunika till lördag.. Men som vanligt hittade jag inget och Rickard fick med sej 3 tröjor hem.. Suck!! Men men han behöver ju med kläder men han hittar alltid massa kläder.. Lite orättvist!! Kanske blir att åka till lkpg idag och se om jag hittar nåt.. Tänkte även slänga ut julen idag med.. Får se vad som hinns med.. Måste packa med inför imorgon:) Ska bli sååå skönt att få komma iväg!!! Har längtat efter det här sen i september.. Men när vi egentligen skulle åka i december och jag blev sjuk trodde jag inte vi skulle komma iväg alls men det gick ju att boka om utan att det kostade nåt så nu känns det helt okej!!!

Nähä ska ta tag i städningen nu iaf!! Får vi se om det blir stan sen.. Hoppas det!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0