Onsdag

Hopp onsdag idag.. Fick sovmorgon till 8 och det var super skönt. Har sovit riktigt illa inatt så därför var det extra skönt att få ligga kvar en stund och ha en morgon utan stress!! Har precis tagit morgon drinken och gjort mej iordning. Väntar bara på att telefonen ska ringa så jag kan åka sen. Lite onödigt att hon ska ringa när jag inte fått mina koder än men men.

Igår fikade jag med mia en snabbis. Sen skulle R och jag ha myskväll men han grejade med bilen istället och jag umgicks med svärmor.. Sen åkte vi hem och kollade på film. Mannen som älskade Yngve tror jag den heter. Orkade bara se en stund innan jag somnade. Så får se klart den ikväll. Men den verkar riktigt bra iaf!!

Jaha idag blir det lkpg till 4 sen är jag inte hemma förrän 5. Sen skulle vi visst till mjölby en sväng efter 6 när R slutat jobbet.. Så det blir en heldag men lika skönt det. Allt går så mkt lättare när man har fullt upp!! Man förtränger saker då!!!

Nähä ska svara på lite enkäter nu innan jag ska åka!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0