Nytt år!!

Oj vad länge sen det var jag skrev här.. Har ju hunnit vara både jul och sen blivit ett nytt år!!
Kan ju börja med jul.. Vi åkte till mina föräldrar vid typ 12.. Åt god mat och bytte julklappar. FIck pengar och choklad:) Sen spela vi lite pingis.. Sen bar det av emot boxholm igen.. Kom till R släkt vid 19 typ.. Då skulle de äta men vi var inte ett dugg sugna så vi struntade i det.. Sen byttes det julklappar där med. Fick presentkort och en fin ljuslykta typ som vi har hängt upp i vardagsrummet.. Kommer inte riktigt ihåg vad vi fick i julklapp men av Rickard fick jag pengar till en vinterjacka och en jättestor chokladkartong och sen cd skivor.

 Så på annandagen åkte vi till linköping för att shoppa loss.. Men vi var inte ensamna där inte.. Så hittade inget!! Men men på lördagen åkte vi in till tranås istället och där hittade jag äntligen en vinterjacka:) Som jag verkligen älskar!!! Och rickard hittade jeans och en tröja. Så det var en lyckad dag!!

På lördagskvällen kom Emma och vi åkte upp till svärmor och svärfar för familjemiddag.. Emma var såklart med:) Så där blev det god mat och lite spel kväll!! Kom hem typ vid halt 1 lr nåt..

Söndagen gick åt till att bli uppdaterad av Emma som vart i spanien i 5 veckor.. Var jätte kul!!

Måndagen och tisdagen hände nog inte så mkt på.. R jobbade och jag städade och handlade tror jag.. Vi åkte till linköping på måndagen har jag för mig men hittade nog bara ett skåp till badrummet..Kommer bli mer saker köpta till badrummet vart efter.. Ska äntligen bli ordning där!!

På nyårsafton var vi hemma och lagade 3 rätters och bara myste!! Hur skönt som helst!! Och på nyårsdagen var det skönt att vakna och inte ens vara bakis:) Men blev ändå en slapp dag!!

Sen i helgen nu har vi inte gjort så mkt.. Har varit väldigt lugnt.. Jag börjar bli riktigt trött på att vara ledig!!! Vill inte alls vara hemma mer nu!!! Hatar att vara hemma!! Hade varit lagom att börja nu på måndag!! Men men en vecka till sen får vi äntligen börja igen!!!

Oj vilket långt inlägg det blev.. Men nu måste jag ta tag i att göra lite frukost!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0