Lördag

Kom på att jag inte skrivit nåt om när vi var på spa!! Så tänkte bara skriva lite kort om det. Det var ju förra lördan vi åkte till nässjö för att bli bortskämda:) Jag och min släkt gav det till Rickard i 30-års present! Så vi åkte tidigt på lördagmorgonen. Stannade till i eksjö för att kolla läget men var inget att ha så vi fortsatte ner till nässjö. Checkade in och sen gick vi ut ett varv på stan! Hittade en tunika och två koftor så jag vart hel nöjd:) Så då fick jag med känna mej fin på kvällen sen:;) Sengick vi tillbaka och vilade lite och sen fick vi våra behandlingar. JAg hade valt kurbad med ansiktsbehandling. Det var super skönt!!! Men fick verkligen igång blodcirkulationen så var varm resten av kvällen och det är inte likt mig som alltid fryser.. Rickard fick rygg och nackmassage. Han var oxå super nöjd. Efter behandlingarna blev det fika. Sen vila för jag mådde så konstigt. Varm och konstig helt enkelt:) Sen var det bara att göra sig fin inför middagen. Det serverades 3 rätters!! Riktigt lyxigt!! Var hur gott som helst!! Sen blev det faktiskt lugnt. Gick upp på  hotellrummet och tittade på film och bara slappade. Vi var helt slut båda två!!

Söndagen var väldigt lugn. Kom hem hit vid 2 ungefär. Eldade och slöade typ. Hur skönt som helst!!

Det var lite om den helgen...

Snart ska vi upp och fira min kära mor som fyller år idag:) Så ska bara duscha sen käka lite. För vi måste stanna i linköping och handla lite med. Så idag blir det en heldag med familjen:) Mysigt!!!

Nähä väcka rickard kanske!!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0